Hallo, dit is mijn eerste post op het forum en ik vroeg mij af of julie mij kunnen helpen met mijn eerste game pc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag games spelen zoals Runescape 3, Skyrim, Dragon age Inquisition en Witcher 3. Zou fijn zijn als ik games op 60fps op medium of high settings kan spelen en dat deze pc lang meegaat.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst 700 euro maar ben bereid om maximaal tot 750 euro te gaan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
1TB 2,5" Harde schijf met Windows 10, toetsenbord, muis, speakers en beeldscherm
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goeie videokaart. Zat al een tijdje te twijfelen tussen de AMD RX 480 of een GTX 970, heb nu gekozen voor de RX 480. Misschien is het mogelijk om nog voor 16gb RAM of een andere/betere processor koeling te nemen als dat nodig is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, sta open voor elk merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Zou fijn zijn als jullie mij advies, kritiek en tips kunnen geven. En als julie mij wat bij te leren hebben dan hoor ik dat graag. Ook nog een klein vraagje, is het mogelijk om met de integrated graphics Runescape 3 te spelen totdat ik mijn videokaart koop? Alvast bedankt
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag games spelen zoals Runescape 3, Skyrim, Dragon age Inquisition en Witcher 3. Zou fijn zijn als ik games op 60fps op medium of high settings kan spelen en dat deze pc lang meegaat.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst 700 euro maar ben bereid om maximaal tot 750 euro te gaan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
1TB 2,5" Harde schijf met Windows 10, toetsenbord, muis, speakers en beeldscherm
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goeie videokaart. Zat al een tijdje te twijfelen tussen de AMD RX 480 of een GTX 970, heb nu gekozen voor de RX 480. Misschien is het mogelijk om nog voor 16gb RAM of een andere/betere processor koeling te nemen als dat nodig is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, sta open voor elk merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Zou fijn zijn als jullie mij advies, kritiek en tips kunnen geven. En als julie mij wat bij te leren hebben dan hoor ik dat graag. Ook nog een klein vraagje, is het mogelijk om met de integrated graphics Runescape 3 te spelen totdat ik mijn videokaart koop? Alvast bedankt
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 178,- | € 178,- |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 84,95 | € 84,95 |
| 1 | AMD Radeon RX 480 4GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master N300 (Closed) | € 38,95 | € 38,95 |
| 1 | Crucial CT2K4G4DFS8213 | € 34,91 | € 34,91 |
| 1 | Corsair CX450M | € 51,57 | € 51,57 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 78,- | € 78,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 466,38 | |