Hoera, ik ben ook de pineut van het wildfire virus. Heb alles al geprobeerd maar geen resultaat! Pc blijft zelfs in veilige modus hangen en kan alleen nog op internet met lan.
Ben nu maar begonnen alle bestanden "ook mijn back-ups" op een externe schijf te verzamelen om een schone installatie te doen en de besmette bestanden maar te verzamelen op 1 harde externe harde schijf, wie weet komt er nog een programma wat mijn bestanden terug virusvrij kan krijgen.
Bij het inloggen van mijn gmail stond er een account ingesteld van bcrpqta4@gmail.com wat niet van mij is, ook erg vreemd.
de mail die mij het virus gaf was van;
Valkenburg Transport B.V.
Henricuskade 730B
2497 NB Den Haag
--------------------------------
Geachte heer / mevrouw,
Op vrijdag 5 augustus heeft een van onze chauffeurs omstreeks 10.00 geprobeerd om een pakket af te leveren op het onderstaande adres.
Aangezien dit niet is gelukt willen wij u graag verzoeken om zo spoedig mogelijk een nieuwe afspraak te maken.
U kunt een nieuwe afspraak maken door het volgende formulier te downloaden, in te vullen en retour te mailen naar info@valkenburgtransport.nl
Het benodigde formulier is te downloaden op onze website: hxxp://bestanden.valkenburgtransport.nl/iets (dit formulier bevat ook informatie m.b.t. de levering)
Met vriendelijke groet,
Marloes Werkman
De informatie verzonden in dit e-mail bericht is automatisch gegenereerd en uitsluitend bestemd voor de geaddresseerde. Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde is verboden.
Dit ter informatie van iedereen.
[
Voor 55% gewijzigd door
FlipFluitketel op 10-08-2016 20:11
. Reden: Link naar virus verwijderd ]