Je kan informatie aanvullen of verbeteren. Maar je punt is nogal onduidelijk
Variant A
Variant B heeft 256 GB ssd ipv 128
Variant C heeft een snellere CPU en de 256GB SSD
Variant D gegevens ontbreken, maar die kun je verbeteren.
Variant A
[ Voor 14% gewijzigd door Fietsbel op 30-06-2016 21:41 ]
39
Scroll eens een aantal pagina's naar beneden? De CPU van de laatste uitvoering staat ergens onderaan ineens weergegeven waardoor de rijen om te vergelijken dus niet "oplijnen".Fietsbel schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 21:40:
Maar je punt is nogal onduidelijk
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
oh dat, dacht dat het aan m;n browser lag. Kleine moeite om dat even te vertellen dat het daar om gingMAX3400 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 21:42:
[...]
Scroll eens een aantal pagina's naar beneden? De CPU van de laatste uitvoering staat ergens onderaan ineens weergegeven waardoor de rijen om te vergelijken dus niet "oplijnen".
39
Fietsbel schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 21:40:
Je kan informatie aanvullen of verbeteren. Maar je punt is nogal onduidelijk
Variant A
De laatste uitvoering (pricewatch: HP Spectre x2 12-a003ng staat in de categorie Laptops, terwijl de rest in Tablets staat. Het zijn sowieso allemaal tablets, dus die uitvoering moet verplaatst worden. Hiermee wordt dit probleem ook opgelost, aangezien de specs dan exact gelijk zijn. Lukt momenteel even niet omdat ik op mobiel zit en ons cms niet echt mobile friendly isMAX3400 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 21:42:
[...]
Scroll eens een aantal pagina's naar beneden? De CPU van de laatste uitvoering staat ergens onderaan ineens weergegeven waardoor de rijen om te vergelijken dus niet "oplijnen".
Het kunnen vergelijken van producten uit verschillende categorieen zou normaal gesproken goed moeten gaan, waarbij dezelfde specs naast elkaar moeten worden gezet, maar dit gaat momenteel dus fout. Ik geloof dat ik dat al heb doorgegeven aan het productteam, moet ik ook morgen even nakijken.
Je gedraagt je als vrijwilliger; morgen...
Alvast bedankt voor het fixen!
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Nee hoor, betaalde medewerker hier, morgen tussen 9 en 5MAX3400 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 22:41:
[...]
Je gedraagt je als vrijwilliger; morgen...![]()
![]()
Alvast bedankt voor het fixen!
Product verplaatst naar de juiste categorie en specs aangepast, nu staan ze weer netjes naast elkaar
Is dit een levende of dode groep?
Als dit nog leeft is er dan iemand die wat kan zeggen over de pen die bij een spectre hoort?
Als dit nog leeft is er dan iemand die wat kan zeggen over de pen die bij een spectre hoort?
Marezathus
Stel je vraag in Windows- en overige, dit forum gaat alleen over de productvermeldingen in de Pricewatch.Marezathus schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 14:26:
Is dit een levende of dode groep?
Probeer echter wel duidelijker te zijn wat je precies wilt weten, zo'n eenregelige vraag zonder enige context (wat is precies je vraag, wat heb je zelf gevonden? etc) wordt vaak niet gewaardeerd
Ik zoek eigenlijk een discussiegroep over de Spectre, maar ik kan alleen maar deze bladzijde over dit merk vinden. Zoekt en ge zult vinden, werd 2000 jaar geleden al gezegd. Dus vol goede moed ga ik verder.
Sorrie dus en dank.
Sorrie dus en dank.
Marezathus
Pagina: 1