Mijn vraag
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik wilde mijn pc gaan bouwen met:
CPU Intel core I5- 4460 (170 euro)
Mobo Asrock b85 pro 4 (61 euro)
GPU AMD rx480 4gb (219 euro)
Kast nog niet uitgezocht, eventuele aanraders?
SSD crucial 240gb (65 euro)
HDD aanraders?
Voeding seasonic M12ll 520W (64 euro)
RAM crucial ballistics 8gb (41 euro)
Processorkoeling is dit nodig? Anders zat ik te denken aan scythe mugen 4 (37 euro).
657 euro totaal zonder HDD en kast.
Zelf heb ik hier dus niet veel ervaring mee en dit zal dan ook mijn eerste pc zijn die ik ga bouwen.
Wil er eigenlijk 3 à 4 jaar vooruit mee kunnen. Ook weet ik dat de nieuwe AMD rx480 nog niet beschikbaar is maar deze aanschaf wil ik volgende maand doen.
Verder nog een paar vragen kan ik hiermee overclocken? Zijn er eventuele andere producten die beter zijn of evengoed en dezelfde prijsklasse.
Verder heb ik geen Windows nodig want dit kan ik gratis krijgen via surfspot. Liefst wil ik er maximaal 700 euro aan uitgeven.
Alvast bedankt
Gr robbert
...
...
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik wilde mijn pc gaan bouwen met:
CPU Intel core I5- 4460 (170 euro)
Mobo Asrock b85 pro 4 (61 euro)
GPU AMD rx480 4gb (219 euro)
Kast nog niet uitgezocht, eventuele aanraders?
SSD crucial 240gb (65 euro)
HDD aanraders?
Voeding seasonic M12ll 520W (64 euro)
RAM crucial ballistics 8gb (41 euro)
Processorkoeling is dit nodig? Anders zat ik te denken aan scythe mugen 4 (37 euro).
657 euro totaal zonder HDD en kast.
Zelf heb ik hier dus niet veel ervaring mee en dit zal dan ook mijn eerste pc zijn die ik ga bouwen.
Wil er eigenlijk 3 à 4 jaar vooruit mee kunnen. Ook weet ik dat de nieuwe AMD rx480 nog niet beschikbaar is maar deze aanschaf wil ik volgende maand doen.
Verder nog een paar vragen kan ik hiermee overclocken? Zijn er eventuele andere producten die beter zijn of evengoed en dezelfde prijsklasse.
Verder heb ik geen Windows nodig want dit kan ik gratis krijgen via surfspot. Liefst wil ik er maximaal 700 euro aan uitgeven.
Alvast bedankt
Gr robbert
...
...