Hallo tweakers,
Ik ben op zoek naar
maar dan met een stekker die ook in NL past en hier te koop is.
Weet iemand waar ik dit kan vinden?
Ik ben op zoek naar
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Nee een adapter naar AA-batterij zie je toch aan de fotoLED-Maniak schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 21:45:
Wat zoek je nou?
Een AA batterij naar adapter converter? Een AA batterij lader?
Oftewel.. meer info.
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Ik lees een topic titel en zie een plaatje. Geen idee wat hij wilDamic schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 21:47:
[...]
Nee een adapter naar AA-batterij zie je toch aan de foto
[ Voor 9% gewijzigd door LED-Maniak op 30-06-2016 21:48 ]
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Lijkt op een batterijvervanger die gevoed wordt door die adapter.LED-Maniak schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 21:48:
[...]
Ik lees een topic titel en zie een plaatje. Geen idee wat hij wil
Wat je daar ziet is geen standaard AA batterij.
Ah op die fiets, nu zie ik het ook jaZorian schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 21:54:
[...]
Lijkt op een batterijvervanger die gevoed wordt door die adapter.
Fixing things to the breaking point...
Als je dezelfde zoekopdracht op ebay / ali doet met EU-plug erbij ?toetsenbordje schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 21:00:
Hallo tweakers,
Ik ben op zoek naar [afbeelding] maar dan met een stekker die ook in NL past en hier te koop is.
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Mits die usa adapter 230 op 50hz aan kan. Bij die chinese zooi zie je nog wel eens dat ze dat niet trekken..Mattie112 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 10:42:
Of als je wel de USA versie kan vinden een simpel verloopje?
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq