Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel9933
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 04-12-2024
Mijn vraag
Welke telefoon kan ik het beste kan aanschaffen?

De telefoons waar ik over zit te twijfelen is de Oneplus 3 en de Iphone 6s
Mijn voorkeur gaat eigenlijk naar de Oneplus, omdat ik die beter vind en mooier, maar het nadeel van de Oneplus vind ik dat deze telefoon een 5,5 inch scherm heeft.. Ik vraag me dus af of het erg lomp vast houdt en of het veel wennen is. Ik heb nu een Lg g2 mini met een 4,7 inch scherm.

Als je een andere goede smartphone weet mag je dat ook laten weten.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Huawei P9 is ook goed en heeft een 5,2" scherm.
Zelf heb ik een 6" smartphone (Huawei Mate 8 ) en ik vind die helemaal niet lomp om vast te houden.
't Is ook een kwestie van gewoonte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galinsky
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online

Galinsky

--------->

Waarvoor wil je het gebruiken/ wat gebruik je vaak aan een telefoon
wat vind je belangrijk
ben je een intensieve gebruiker
etc. etc. etc.
Het enige wat we nu weten is dat je een 4.7inch gewend bent.. En dat je een keuze neemt uit 2 vrijwel totaal verschillende smartphones.
Het enige wat ik daarover kan zeggen is: je went snel aan een grote telefoon.
maar dat is mijn persoonlijke ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel9933
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 04-12-2024
Vooral het gebruik van social media zoals ; snapchat, instagram en facebook. Daarnaast ook nog wel eens games clash of clans bijv....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21:32
Marcel9933 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 20:16:
Vooral het gebruik van social media zoals ; snapchat, instagram en facebook. Daarnaast ook nog wel eens games clash of clans bijv....
Redelijke overkill.. Heb zelf Honor 5x wellicht een aanrader die draait die apps moeiteloos.. Ik zou echt rond het 250 euro budget kijken. Minimaal 2gb ram is aangeraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-09 07:14
Je kiest een iPhone voor zijn goede updatebeleid en makkelijkheid. De oneplus 3 ik meer aan te passen en goedkoper. Heb zelf de Xperia c5 ultra die werkt zeer fijn ondanks zijn 6 inch scherm kwam van een s4 met 4,9 inch scherm. Dus opzich kun je eraan wennen al duurt het bij de een wat langer
Pagina: 1