Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:03
Sindskort heb ik een 2e hands Foscam FI9900P, vorige eigenaar onbekend wat ook gelijk het probleem is.

Afgelopen week wilde ik de camera installeren, aan het netwerk gehangen, hele setup doorgelopen dat werkte allemaal prima. Alleen bij het bevestigen van de setup kreeg ik de meling "The ipc has been added by others". De vorige eigenaar heeft deze camera dus al aangesloten gehad en ik kan de camera niet aan het ander account koppelen.

Ondertussen heel Google al eens afgezocht, zonder enige oplossing. Dus maar een mail gestuurd naar de servicedesk van Foscam, zonder enige reactie terug.

Mijn vermoeden is dat alleen bij Foscam de connectie met het andere account verwijderd kan worden, maar wellicht heeft iemand van jullie nog een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:24

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Kan de vorige eigenaar dat niet voor je oplossen?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Orion84 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 18:06:
Kan de vorige eigenaar dat niet voor je oplossen?
Zie OP, ik weet helaas niet wie de vorige eigenaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:24

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ah, sorry, daar had ik overheen gelezen. Dan is foscam klantenservice je enige optie ben ik bang.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:24
Maar hoe kom je dan aan de camera? :?
Is het een refurbished camera? Of tweedehands (maar je kent de vorige eigenaar niet?)?
Er zal vast wel een manier zijn om een soort fabrieksreset uit te voeren, maar waarschijnlijk heb je daar inderdaad de klantenservice voor nodig.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
iBOOD ;)

Overigens heb ik uiteindelijk nog een antwoord gekregen van de klantenservice.
Ze moesten inderdaad via de technische afdeling een reset van het account uitvoeren.
Nu werkt alles weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:24
Audiowaste schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 08:57:
iBOOD ;)

Overigens heb ik uiteindelijk nog een antwoord gekregen van de klantenservice.
Ze moesten inderdaad via de technische afdeling een reset van het account uitvoeren.
Nu werkt alles weer goed.
Ah Ibood :) nou success ermee! Ik krijg vandaag er ook 1 binnen, dus kan ook gaan knutselen.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Pagina: 1