Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Asus N56VB-S4062H en wil daar een extern beeldscherm op aansluiten. De videokaart is een GeForce GT 740M. Weet iemand wat de maximale resolutie output van de HDMI is? Liefst zou ik een 4K scherm in volle glorie gebruiken, indien de output dit toelaat.

Alvast bedankt voor het antwoord!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trygve
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07:11

Trygve

Redacteur
In de specificaties op Tweakers staat dat de kaart HDMI 1.4 heeft. [url="[li][/li]"]Hier zie je op Wikipedia[/url] dat op HDMI 1.4 het bij een resolutie van 4096 x 2160 maximaal 30Hz kan tonen, 30 fps dus. Hangt verder af van wat je verstaat onder "volle glorie" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Unlink even de GT740 van je topic; die zit helemaal niet in je laptop ;)

En als je dan kijkt op http://www.geforce.com/ha...ce-gt-740m/specifications zie je de maximale resoluties voor de GT740M. Eventueel kan Asus (of jouw handleiding) je meer vertellen aangezien ons niet bekend is op basis van de topicstart of de GPU beperkt is in shared VRAM.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 22:05:
Unlink even de GT740 van je topic; die zit helemaal niet in je laptop ;)

En als je dan kijkt op http://www.geforce.com/ha...ce-gt-740m/specifications zie je de maximale resoluties voor de GT740M. Eventueel kan Asus (of jouw handleiding) je meer vertellen aangezien ons niet bekend is op basis van de topicstart of de GPU beperkt is in shared VRAM.
Die zit er zeker wel in, iig de chip.

Helaas heb ik de handleiding niet meer dus ik zal Asus een bericht sturen.

Bedankt voor de reacties d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frankym
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09-2024
Ik raad je af om met deze gpu een 4k scherm te gebruiken.

Full-HD kan deze kaart prima trekken maar 4k vraag je toch wel echt de max .

Tevens blijft het een mobile gpu , die minder gekoeld wordt dan een normale gpu.

Ik zou eerst kijken of je z'n scherm ergens kan testen of alles wel soepel werkt met de toepassingen/spellen die jij wilt spelen.

Ik heb laatst een r9 270 (desktop)aan een 4k scherm gehangen , dat viel me vies tegen .
Spellen spelen op deze resolutie is onmogelijk, en in Windows voelde het HEEL langzaam aan (30hrz).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
WQHD misschien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frankym
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09-2024
Persoonlijk zou ik het bij een goed snel 1080p beeldscherm houden met deze videokaart.
Ik denk dat je videokaart te kort gaat komen met WQHD.

http://gpuboss.com/gpus/Radeon-R9-270X-vs-GeForce-GT-740M

Het is een superleuk laptop waar je nog aardig wat mee kan spelen.

Zoals je in de benchmark kunt zien doet deze videokaart het zelfs nog mindergoed als de geteste 270x ( die ik heb gebruikt)
Pagina: 1