Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga het voornamelijk gewoon op internetten, videobewerking en fotobewerking. Af en toe vind ik het ook wel is leuk om wat games te spelen, maar dit doe ik voornamelijk op mijn PS4.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat zelf aan rond de 700 euro te denken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur is aanwezig. En ik neem mijn MSI Radeon R9 270 2GB GAMING mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik wil kwalitatief goed spul.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil wel graag die kast houden, omdat ik die er erg mooi uit vind zien. Verder wil ik een best wel stille pc.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop er dus gewoon snel op te kunnen werken. En ik vroeg mij af of ik met mijn lijstje hierboven de beste resultaten haal? Ik sta open voor suggesties
Ik ga het voornamelijk gewoon op internetten, videobewerking en fotobewerking. Af en toe vind ik het ook wel is leuk om wat games te spelen, maar dit doe ik voornamelijk op mijn PS4.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat zelf aan rond de 700 euro te denken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur is aanwezig. En ik neem mijn MSI Radeon R9 270 2GB GAMING mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700 Boxed | € 301,85 | € 301,85 |
| 1 | Asus H110I-PLUS | € 74,95 | € 74,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 44,95 | € 44,95 |
| 1 | NZXT Manta - Matte Black/Black | € 119,95 | € 119,95 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 27,90 | € 27,90 |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 53,95 | € 53,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 51,57 | € 51,57 |
| 1 | Kingston SSDNow V300 120GB | € 40,12 | € 40,12 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 715,24 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik wil kwalitatief goed spul.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil wel graag die kast houden, omdat ik die er erg mooi uit vind zien. Verder wil ik een best wel stille pc.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop er dus gewoon snel op te kunnen werken. En ik vroeg mij af of ik met mijn lijstje hierboven de beste resultaten haal? Ik sta open voor suggesties