Anoniem: 784595

Topicstarter
Hallo
Ik ben van plan om de game overwatch te kopen voor op mijn laptop.
Nu vroeg ik mij af of mij laptop het aankan.
Specificaties;
Processor: AMD A8-6410 APU with AMD Radeon r5 Graphics 2.00 GHz
Ram: 8.00 Gb
Zou dit gaan?

• Nirrilith
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:21
wat heb je zelf al gedaan om uit te vinden of het wel of niet werkt?

http://lmgtfy.com/?q=overwatch+system+requirements

Battle.net ID: Nirrilith#2845

Topicstarter
Dat ik heb ik al eens opgezocht maar ik weet ni of mij processor er goed voor is.
Ik ken namelijk niks van computers

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-02 15:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

https://eu.battle.net/support/en/article/7637 -> nee dus; het staan gewoon op de site van de fabrikant van Overwacht. Daar hoef je dus niks van computers van te weten; begrijpelijk lezen lijkt me niet lastig ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Topicstarter
Mijn processor staat er nergens tussen.
Kan iemand mij gewoon zeggen of het lukt of niet?

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Dat zijn videokaarten en geen processors.

Heb je überhaupt al op de link van Clavis geklikt?

[Voor 31% gewijzigd door bram1984 op 30-06-2016 13:38]

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-02 09:49

DarthDavy

Excellent!

Anoniem: 784595 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 13:37:
Mijn processor staat er nergens tussen.
Kan iemand mij gewoon zeggen of het lukt of niet?
Kort antwoord: nee

Genuanceerder antwoord: het probleem is je geïntegreerde graphics kaart op de processor. Deze heeft 512MB dedicated RAM geheugen en da's gewoon te weinig voor huidige games. Zelfs voor Overwatch die niet zo veeleisend is. Het spel zal waarschijnlijk wel draaien in low settings op 1024x768, maar ik verwacht geen stabiele framerate van 30fps. Als je al die 30fps haalt en da's toch wel het absolute minimum voor een snelle FPS zoals Overwatch.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:01
DarthDavy schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 13:59:
[...]

Kort antwoord: nee

Genuanceerder antwoord: het probleem is je geïntegreerde graphics kaart op de processor. Deze heeft 512MB dedicated RAM geheugen en da's gewoon te weinig voor huidige games. Zelfs voor Overwatch die niet zo veeleisend is. Het spel zal waarschijnlijk wel draaien in low settings op 1024x768, maar ik verwacht geen stabiele framerate van 30fps. Als je al die 30fps haalt en da's toch wel het absolute minimum voor een snelle FPS zoals Overwatch.
Tegenwoordig scaled het VRAM met het "normale" RAM.
Dus dit kun je in de bios vaak instellen. Dan wordt het van je "normale" RAM afgesnoept en bij het VRAM gestopt.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Ik ken namelijk niks van computers
Dit is niet echt een excuus, zo is iedereen hier ooit begonnen :) Alle info die je nodig hebt is online te vinden. Daarbij toon je niet echt aan dat je zelf enige moeite wilt doen om het antwoord te vinden, wat toch wel een beetje een vereiste is.

Dit topic gaat dan ook dicht.

Xbox
Even the dark has a silver lining

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee