Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

900 euro gaming pc laatste check

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het systeem alleen gebruiken om te gamen.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb ongeveer 900 euro beschikbaar.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem een toetsenbord, muis en beeldscherm mee naar mij nieuwe systeem.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Niks bijzonders, gewoon een standaard systeem. Zie wenslijst met het geplande systeem hieronder.
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-6500 Boxed€ 199,-€ 199,-
1Gigabyte GA-B150-HD3P€ 87,80€ 87,80
1AMD Radeon RX 480 4GB€ 0,-€ 0,-
1Phanteks Eclipse P400S Grijs€ 75,-€ 75,-
2Kingston HyperX Fury HX421C14FB/8€ 36,95€ 73,90
1Corsair CX450M€ 51,57€ 51,57
1Crucial BX200 240GB€ 64,67€ 64,67
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 551,94

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeur, omdat ik nog geen enkele ervaring heb met computer bouwen.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn enige wens is dat het er acceptabel uitziet en dat ik er fatsoenlijk op kan gamen. Geluid, omvang etc. maken mij niet uit.

Ga je overklokken?
Ik ben voorlopig nog niet van plan om te overklokken

Wat verwacht je van ons?
Ik heb hulp nodig bij het kiezen tussen bepaalde onderdelen en wil graag weten of ik een beetje fatsoenlijk kan gamen met dit systeem.

Hoi allemaal,

Ik heb een tijdje geleden een topic aangemaakt om hulp te vragen bij mijn gaming pc, en heb daar goede hulp gekregen. ik heb nu veel uit- en opgezocht en weet nu ongeveer wat voor systeem ik ga bouwen. ik heb nog slechts 3 vragen.

Ik heb in mijn lijst een RX 480 gezet en was ook van plan om die te gaan halen. nu heb ik echter de tweakers review gelezen van de RX 480 en begon ik te twijfelen. Is het slimmer om een tweedehands GTX 960/970 te halen of zal ik alsnog de RX 480 (8 GB) kopen?

Ik heb geen grote plannen om later mijn systeem grote upgrades te geven, is het dan slim om geld te besparen op bepaalde onderdelen? (bijv. power supply)

Ik heb de onderdelen in pcpartpicker ingevuld en kreeg een compatibility check. Als ik het goed begrijp zal ik dus geen problemen tegenkomen tijdens het bouwen van dit systeem?

Ik gebruik nu een 1280 x 1024 beeldscherm en wil die later vervangen door dit beeldscherm (+toetsenbord).
#ProductPrijsSubtotaal
1LG 23MP57VQ-P Zwart€ 119,-€ 119,-
1Cooler Master Devastator II - Gaming Gear Combo (Red version, Qwerty)€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 119,-

Als ik genoeg geld over heb doe ik dit meteen, zoniet dan komt dat later wel. Mijn eerste prioriteit is om eindelijk een systeem te bouwen.

Het ''zwaarste'' spel dat ik voorlopig plan te spelen is denk ik The Witcher 3, ik wil vooral oudere spellen spelen en gratis online shooters.

Alvast hartelijk bedankt! :D

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-11 13:59
Zou het lijstje dat je nu hebt aanhouden en daar geen grote wijzigingen in aanbrengen. Ik zou eerder gaan voor een nieuwe RX480 ipv een 2e hands 970 simpel weg omdat de RX480 beter omgaat met DX12 (het besturingssysteem van de GPU zegmaar) en in al die games een stukje sneller is.

Let wel even op Scherm is nergens leverbaar en de muis/mobo combi is (nog) niet beschikbaar

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:33

MiliaanR

Just for fans.

Over je vraag van de 480, ik zou de 480 nemen. De 970 is in meeste gevallen even goed maar zodra we gaan kijken naar DX12 is de 480 toch een stuk beter. En in de toekomst zullen de meeste spellen DX12 hebben!

Dit is denk ik wel een erg leuk scherm voor je pricewatch: AOC G2260VWQ6 Rood, Zwart wordt heel goed beoordeeld door de buren en heeft 75Hz en FreeSync! 8)

[ Voor 36% gewijzigd door MiliaanR op 30-06-2016 13:23 ]

Verwijderd

Waarom 2 enkele ram aanschaffen ipv een goedkopere kit? pricewatch: Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16

Monitor zou ook een 24" kunnen worden pricewatch: LG 24MP47HQ Zwart

Voor weinig meer is de pricewatch: CM Storm Octane - Gaming Gear Combo (Qwerty) een betere keuze.

Verwijderd

Topicstarter
Hartelijk bedankt voor het advies!

Heeft iemand nog een antwoord op mijn tweede vraag? Stel dat ik helemaal niks wil upgraden, kan ik dan minder geld uitgeven aan moederbord en/of power supply? Want deze heb ik overgenomen van advies uit mijn eerste topic en toen wilde ik misschien later nog upgraden.

• MichaelvD
Voeding sowieso niet daar wil je niet al te veel op besparen.

Kwa moederbord zou je kunnen gaan voor een pricewatch: MSI H110M PRO-VH maar een kleiner moederbord staat niet zo mooi in een kast met raam maar das natuurlijk eigen keus.

Verwijderd

Topicstarter
MichaelvD2203 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 14:30:
Voeding sowieso niet daar wil je niet al te veel op besparen.

Kwa moederbord zou je kunnen gaan voor een pricewatch: MSI H110M PRO-VH maar een kleiner moederbord staat niet zo mooi in een kast met raam maar das natuurlijk eigen keus.
Okee bedankt voor de tip! Ik ben van plan om de gesloten kast te kopen alleen kon ik die niet vinden dus had ik de open versie maar geselecteerd. :)

• MichaelvD
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 14:37:
[...]

Okee bedankt voor de tip! Ik ben van plan om de gesloten kast te kopen alleen kon ik die niet vinden dus had ik de open versie maar geselecteerd. :)
Dan maakt het niks uit dan zou je zelfs nog iets kunnen besparen op het geheugen pricewatch: Crucial CT2K8G4DFD8213 Dan is zo'n zwarte ''behuizing'' ook niet nodig scheelt weer 2 tientjes.

Verwijderd

Topicstarter
MichaelvD2203 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 14:40:
[...]

Dan maakt het niks uit dan zou je zelfs nog iets kunnen besparen op het geheugen pricewatch: Crucial CT2K8G4DFD8213 Dan is zo'n zwarte ''behuizing'' ook niet nodig scheelt weer 2 tientjes.
Goh... dat wist ik niet eens, nogmaals bedankt!
Pagina: 1