Hallo allemaal,
Ik heb jaren geleden een goedkoop B-merk tablet gekocht en deze heeft er gisteren de brui aan gegeven. Ik ben nu op zoek naar een nieuwe en het enige dat ik weet is dat ik wil gaan voor een Samsung.
Ik zal de tablet voornamelijk gaan gebruiken als e-reader en om op internet te surfen. Games/fancy stuff heeft geen prioriteit. Omdat ik mijn oude tablet weinig gebruikte ben ik op zoek naar iets onder de 200 euro. Ik heb geen probleem met een wat oudere gebruikte tablet.
Ik ben op zoek naar:
- tablet die goed te gebruiken is als e-reader (liefst ook buiten leesbaar in de zon)
- die lang meegaat (eventuele software ondersteuning als dit belangrijk is)
- formaat groter is beter, maar heeft geen topprioriteit bij mij
- camera/opslag/dikte geen prioriteit, liever een stabiele/snelle
Mochten jullie nog vragen hebben hoor ik dat graag.
Ik heb jaren geleden een goedkoop B-merk tablet gekocht en deze heeft er gisteren de brui aan gegeven. Ik ben nu op zoek naar een nieuwe en het enige dat ik weet is dat ik wil gaan voor een Samsung.
Ik zal de tablet voornamelijk gaan gebruiken als e-reader en om op internet te surfen. Games/fancy stuff heeft geen prioriteit. Omdat ik mijn oude tablet weinig gebruikte ben ik op zoek naar iets onder de 200 euro. Ik heb geen probleem met een wat oudere gebruikte tablet.
Ik ben op zoek naar:
- tablet die goed te gebruiken is als e-reader (liefst ook buiten leesbaar in de zon)
- die lang meegaat (eventuele software ondersteuning als dit belangrijk is)
- formaat groter is beter, maar heeft geen topprioriteit bij mij
- camera/opslag/dikte geen prioriteit, liever een stabiele/snelle
Mochten jullie nog vragen hebben hoor ik dat graag.