Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hey

Ik mag via KPN vandaag mijn abbo verlengen maar ik zit te twijfelen tussen de Samsung s6 en de LG G5 ik hou van foto's maken veder maakt het me niet zo uit hebben jullie enige ervaring met deze 2 mobiele telfoons?

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:20

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Aankoopadvies dus schopje naar MAA.

Zou je je OP nog wat verder willen uitbreiden met wat meer eisen? Scherm, prijs, ram, processor etc. Je post op deze manier hebben we niet zo heel veel aan.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:04
Ik zou zeggen, hou ze eens vast. Beide zijn goede telefoons. En bij twijfel zou ik de Samsung aanraden simpelweg omdat die het meest verkocht is, dus daarmee het meest interessant voor accessoires, ondersteuning, reparatie, etc.

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

De G5 is simpelweg nieuwer. Of bedoel je de S7?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• jessevandijk
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-08 15:11
Ik zou voor de g5 kiezen. Waarom? Simpel, deze is van een nieuwere generatie met snellere hardware, en je bent er vrij zeker van dat je een langere tijd software updates krijgt

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:04
Hier de genoemde telefoons technisch naast elkaar: http://www.phonearena.com...-S6/phones/9817,9819,8997

Verwijderd

Topicstarter
kijk wat ik zoek ook voor werk is een telefoon waarbij mensen afspraken kunnen maken in mijn agende (dat doe ik dus nu met de note 3) en fotografie van de telefoon vindt ik erg belangrijk omdat het voor mij niet lukt om een leuke camara te kopen :-)

maar ik ga paar maanden wachten want KPN is gewoon veel te duur met abbo's
als je tips hebt over telefoons hoor ik het graag

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-11 14:22
[verwijderd]

[ Voor 84% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
ga ik ook doen alleen dan moet ik nog 2-3 maanden wachten

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:55
Je kan evt nog denken aan een Nexus 5x. Vrij vergelijkbaar qua specs (veelal net niets minder) dan de toestellen die je aangeeft. Scherp geprijsd, waardoor je hem evt los kan kopen icm met een sim only abbo.
Grootste voordeel: stock android, waardoor je telefoon lang snel aanblijft voelen door afwezigheid van skins en bloatware enzo :)

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Pagina: 1