Knop om tijdelijk een website op te starten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagonas
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-09 16:37
Voor mijn werkgever heb ik een aanvraag ontvangen om op een tafel computer met touch screen het volgende te realiseren:

De computer laat altijd een filmpje zien in repeat, maar mocht een klant de website willen bezoeken, dan moet er een knop zichtbaar zijn waar ze op kunnen drukken die de website start, en deze weer na 10 minuten afsluit. Het laatste gedeelte is niet het probleem, en heb ik al ingebouwd. Deze custom knop krijg ik echter niet voor elkaar. maar Ik ben dan ook geen held in programmeren.

Eisen:
Knop moet de bepaalde website opstarten met 1 druk;
Knop is "Always on top".

Heeft iemand enig idee hoe ik dit simpel kan realiseren?

Beste antwoord (via Lagonas op 12-07-2016 10:41)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ander ideetje, de website in kioskmode draaien (fullscreen dus), en de filmpjes als screensaver runnen. Doe je 10 minuten niets, gaat de screensaver met filmpje weer aan.
Voordeel is dat je niet specifiek op een knop hoeft te rammen, maar gewoon het touchscreen aanraakt.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ander ideetje, de website in kioskmode draaien (fullscreen dus), en de filmpjes als screensaver runnen. Doe je 10 minuten niets, gaat de screensaver met filmpje weer aan.
Voordeel is dat je niet specifiek op een knop hoeft te rammen, maar gewoon het touchscreen aanraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:09
lagonas schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 11:20:
Voor mijn werkgever heb ik een aanvraag ontvangen om op een tafel computer met touch screen het volgende te realiseren:

De computer laat altijd een filmpje zien in repeat, maar mocht een klant de website willen bezoeken, dan moet er een knop zichtbaar zijn waar ze op kunnen drukken die de website start, en deze weer na 10 minuten afsluit. Het laatste gedeelte is niet het probleem, en heb ik al ingebouwd. Deze custom knop krijg ik echter niet voor elkaar. maar Ik ben dan ook geen held in programmeren.

Eisen:
Knop moet de bepaalde website opstarten met 1 druk;
Knop is "Always on top".

Heeft iemand enig idee hoe ik dit simpel kan realiseren?
Jij hebt een aanvraag ontvangen? Waarom vraagt hij het aan jou als je geen verstand hebt van programmeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:25

BCC

Ja, dan is stap 1 : huur iemand in, toch :)?

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-10 16:25
BCC schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 11:29:
Ja, dan is stap 1 : huur iemand in, toch :)?
of vraag het op Tweakers :+ voor nop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagonas
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-09 16:37
Ryan_ schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 11:28:
[...]

Jij hebt een aanvraag ontvangen? Waarom vraagt hij het aan jou als je geen verstand hebt van programmeren?
Omdat ik van IT praktisch alle aanvragen binnen krijg, en voordat ik een dure programmer inhuur, wil ik graag kijken wat de mogelijkheden zijn.
TERW_DAN schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 11:24:
Dat is een heel goed idee, waar ik nog helemaal niet aan gedacht heb. Ik ga hier even naar kijken. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-10 13:14
Je zou bv. in C# een borderless form kunnen maken met TopMost = true. Daarop een knop met bepaalde actie... en daarbij ook weer een timer om de video weer te starten.

[ Voor 23% gewijzigd door Montaner op 30-06-2016 13:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Speel het filmpje in een HTML5 <video> element fullscreen af en regel met Javascript dat het onzichtbaar wordt als er een touch event langskomt, en dat het na 10 minuten weer gaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Iets met electron.atom maken? Een simpele borderless window is zo gemaakt, en zal vast ook wel op een vaste positie kunnen staan (top).

BABYMETAL LoL - Twitch

Pagina: 1