ASUS Turbo GeForce® GTX 970 + aftermarket cooler

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:08
Ha, is er iemand met een ASUS Turbo GeForce® GTX 970 (deze dus: https://www.asus.com/nl/Graphics-Cards/TURBOGTX970OC4GD5/) die ook vindt dat deze iets teveel herrie maakt? Heel graag zou ik, net als bij m'n vorige videokaart, op zoek gaan naar een oplossing in de vorm van een aftermarket cooler. Ik heb zeer goede ervaringen met de Accelero Twin Turbo II, hoewel de III er inmiddels ook is.

Weet iemand of een dergelijke cooler past op deze editie van de 970? Of weet iemand of deze uitgave een reference-card ontwepr heeft?

Op zowel de website van Arctic als ASUS kan ik er helaas niets over vinden; ook contact met de support levert niets op. Alvast veel dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-09 02:52
Ik denk wel dat de koeler gaat passen, maar dat de backplate niet past. of een heel stuk uitsteekt. (accelero III)

Mij lijkt het dat je bij een goede webshop kunt bestellen, en dan als het niet past weer retour doen (binnen 14 dagen) (of wellicht hun vragen of zij meer weten)

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kobus71
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-05 15:23
De Accellero Mono Plus past er zeker op.Zal het ook gaan met de extreme versie:https://www.youtube.com/watch?v=gr8soJprIIo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
Ah, nice gevonden! Top guys, bedankt voor de info. Dat 'ie uitsteekt is niet zo'n probleem. Ik ga voor de zekerheid voor de Mono Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
Ter info: ik heb de Accelero Mono Plus zonder problemen op deze videokaart geïnstalleerd.
Wat geluid betreft: de Mono Plus is vrijwel onhoorbaar, zeker in een kast met ook andere fans.

De maximumtemperatuur is bij een GPU stresstest (FurMark) van 77oC (stock) naar 50oC (Mono Plus) gegaan. Heel nice dus.

[ Voor 6% gewijzigd door Tuktop op 14-08-2016 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

AI dat youtube filmpje... Prima bord, M2 driver erin, nice nice. En dan een stock cooler :'(

Maar dat zijn wel dikke temperatuur winsten zeg. Tijd om er 0.1V meer op te gaan zetten lijkt mij ;)

Fijn dat je het ook hier nog even komt terug koppelen!
Pagina: 1