Toon posts:

Wat is het beste tennisspel voor de PC?

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
wie weet?

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-02 21:48

Canis Lupus

Vosbot

Ik heb net Roland Garros 2001 een paar keer gespeeld, en dat is op zich wel aardig. De besturing is alleen een beetje vaag in het begin, en je hebt ook soms het gevoel dat je de speler niet echt onder controle hebt.
Ik heb ook Pete Sampras Tennis 97 (of 98 :? )
gespeeld, en dat had wel lekkere gameplay. Is alleen een beetje verouderd :Z

PS. 3 topics openen in 2 minuten, is dat misschien een nieuw record? *D

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Verwijderd

Topicstarter
[b]Op dinsdag 26 juni 2001 09:08
PS. 3 topics openen in 2 minuten, is dat misschien een nieuw record? *D
ik heb er de hele nacht nagedacht over wat ik ging posten ;)
En moet je nagaanL ik was bij deze topic vergeten (verplichte) inhoud erin te doen
waardoor hij een fout gaf! Anders was het binnen 1 minuut! Guinness, here I come! :+

zereneus: Ik heb de demo van game, net & Match gespeeld. Deze heeft wel lekkere gameplay. Volgens mij is het van dezelfde makers (Bluebyte?) als van een tennis-spelletje dat ik jaren geleden op mijn 386 speelde. Weet niet meer hoe dat heette.

Verwijderd

Tot mijn verbazing is nog niemand er in geslaagd een echt goed tennis spel te maken. Heel vreemd. Sommige zijn wel aardig (Tennis Elbow), maar het valt me altijd weer tegen. Het is nooit écht goed. Ze hebben allemaal wel iets wat niet klopt of iets wat het spel te makkelijk maakt: een bepaalde slag die ALTIJD punten oplevert of zo.
Roland Garros 2001 vind ik ook zwaar zuigen. Op een of andere manier is de controle gewoon knudde. Om de haverklap klik ik en dan gebeurt er niets, omdat ik net te laat was of zo. Waardeloos.

Trouwens, volgens mij heette dat oude Bluebyte spel Great Tennis Courts. Die heb ik nog op de Atari gespeeld...

• Markuzi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-02-2025
All Star Tennis 2000 speelt echt supergoed alleen zijn de graphics wat minder...

• Mist
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-02 23:27

Mist

Een gevaar op de weg

Ik heb pas Roland Garros 2001 gewonnen bij tennismanager. Het leek me wel leuk, maar als ik het hier zo hoor moet ik er toch maar niet teveel van verwachten.

Een tennisspel dat wel altijd leuk blijft met zijn tweeën is natuurlijk de oude vertrouwde met de witte balkjes op het zwarte scherm :)

[DPC] help conquer cancer @ WCG

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
super tennis met een snes emulator :)

ik wil virtua tennis op de pc (of nog beter de ps2, speelt lekkerder met zo'n spel)!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:13

ko9

Vroeger heb ik heel veel het spel Jimmy Connors gespeeld. Het zag er niet uit, maar er zaten wel wat leuke opties in zoals:
-Een compleet seizoen spelen en dus zelf uitkiezen welke toernooien je zou gaan spelen.
-met zn 2en op 1 pc tegen (of met elkaar dubbelen) elkaar spelen

Verwijderd

Topicstarter
looks boeien met niet zo, ik ga puur voor het speelplezier. Dat Jimmy Connors spel lijkt me wel leuk. JAmmer dat het zo moeilijk is om oudere spellen te verkrijgen...

LaTiNo

Verwijderd

Pong ;)

Verwijderd

Sampras Tennis 97 imho

Verwijderd

Roland garros (de nieuwste dan) zag er wel goed uit en ik speelde eerst altijd game, set & match van bluebyte. Die vonnik toendertijd echt zoooooooooooooo goed (nu eigenlijk ook wel... t'is iig de beste voor de PC).
De beste tennis spel ooit op wat voor console/pc dan ook is ongetwijfeld virtua tennis! Dies echt zoooooooo goed... Graphics om te :9~ en lekker dat'ie speelt... Zo er bijna geil van kunnen worden... :D

• komaki
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 12:44

komaki

The Hot Zone

Game, net & Match is echt wel een goed spel maar weet iemand of je het spel wat moeilijker kan instellen want ik win nou gelijk met 6-0 6-0 van de nr.1

iemand?

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!

Pagina: 1