Waarom verplicht PayPal het toevoegen van een Credit Card?

Pagina: 1
Acties:
  • 85.481 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 680952

Topicstarter
Hallo allen,

Ik zit met het volgende probleem. Via PayPal wil ik een jaarabonnement voor Hootsuite betalen. Ik heb ruim voldoende saldo op mijn PayPal rekening staan voor deze transactie. Echter loop ik tegen het volgende probleem aan als ik wil betalen.

PayPal wil dat ik tijdens het afrekenen een creditcard koppel aan mijn paypal account. Iets wat ik niet wil doen. Ondanks het feit dat mijn saldo hoog genoeg is voor deze transactie, wil paypal dat ik een creditcard koppel, waardoor ik de transactie nu niet kan voltooien.

Ik heb mijn bankrekening al wel gekoppeld aan PayPal, maar toch moet ik een creditcard toevoegen. Erg frustrerend want ik kan nu niet verder met Hootsuite.

Iemand ervaring met dit probleem, of toevallig een oplossing of workaround? Ik hoor graag van jullie.

Groet, Jochem

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-08-2017
misschien een idee om ze te bellen/mailen en dit aan ze voor te leggen ?

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Anoniem: 680952 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 01:03:
Hallo allen,

Ik zit met het volgende probleem. Via PayPal wil ik een jaarabonnement voor Hootsuite betalen. Ik heb ruim voldoende saldo op mijn PayPal rekening staan voor deze transactie. Echter loop ik tegen het volgende probleem aan als ik wil betalen.

PayPal wil dat ik tijdens het afrekenen een creditcard koppel aan mijn paypal account. Iets wat ik niet wil doen. Ondanks het feit dat mijn saldo hoog genoeg is voor deze transactie, wil paypal dat ik een creditcard koppel, waardoor ik de transactie nu niet kan voltooien.

Ik heb mijn bankrekening al wel gekoppeld aan PayPal, maar toch moet ik een creditcard toevoegen. Erg frustrerend want ik kan nu niet verder met Hootsuite.

Iemand ervaring met dit probleem, of toevallig een oplossing of workaround? Ik hoor graag van jullie.

Groet, Jochem
Soms kan het helpen om net iets meer dan het vereiste saldo op Paypal te hebben staan, en sommige bedrijven eisen inderdaad het koppelen van een CC. Vervelend voor de klant, maar je kunt er weinig aan doen.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Even ter illustratie. De betaling voor Hootsuite is ongeveer €100 maar er staat ruim €175 op mijn PayPal account.

Inmiddels heb ik ook al contact gehad met Hootsuite, zij zeggen dat het probleem echt bij PayPal ligt en dat andere klanten wel gewoon zonder creditcard kunnen betalen. Ik zal PayPal morgen eens contacten, al vraag ik me af of ik daar iets zinnigs uit krijg...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Als je morgen met Paypal belt, dan kunnen ze dit voor je opheffen voor deze transactie. Heb ik ook vaker gehad, zelfs als ik ruim voldoende saldo had op me Paypal. Heb je de laatste tijd veel met Paypal betaald? Zo ja, kan dat een van de oorzaken zijn.

Er zit voor de rest niets anders op. Wellicht dat je nog iemand op dit tijdstip kan vinden in de buurt met een Paypal account, waarbij de transactie wel gewoon lukt. Anders zou je het misschien na een kwartiertje nog een meer moeten proberen, al betwijfel ik of dat dan gaat werken.

[ Voor 12% gewijzigd door MysticX op 30-06-2016 01:13 ]

hi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Topicstarter
RWK__ schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 01:12:
Als je morgen met Paypal belt, dan kunnen ze dit voor je opheffen voor deze transactie. Heb ik ook vaker gehad, zelfs als ik ruim voldoende saldo had op me Paypal. Heb je de laatste tijd veel met Paypal betaald? Zo ja, kan dat een van de oorzaken zijn.

Er zit voor de rest niets anders op. Wellicht dat je nog iemand op dit tijdstip kan vinden in de buurt met een Paypal account, waarbij de transactie wel gewoon lukt.
Dan zal ik dat morgen eens proberen, gebruik PayPal eigenlijk bijna nooit. Zal ze morgen bellen en dan hoor ik wel hoe verder. Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Hier heeft PayPal bij mij ook zo af en toe last van, als ik het twee dagen later weer probeer vaak niet meer.

Hoe en waarom weet ik niet, maar ik denk een bug-achtig-iets in het systeem.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Speedmaster

Make my day...

En als je in je instellingen aan vinkt dat jij tijdens het bestellen wilt kiezen op welke wijze je wilt betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenwindows
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
Ik hoor de laatste tijd wel vaker dat Paypal een creditcard wil toevoegen... Ik zelf heb alleen m'n bankrekening er aan gekoppeld en voor de rest geen saldo op Paypal zelf staan en ik krijg geen creditcard melding.. (vandaag nog een bestelling gedaan met Paypal...)

Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-05 17:30

zekerpixels

Victory Loves Preparation

Anoniem: 680952 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 01:13:
[...]
Dan zal ik dat morgen eens proberen, gebruik PayPal eigenlijk bijna nooit. Zal ze morgen bellen en dan hoor ik wel hoe verder. Bedankt alvast!
Mag ik vragen hoe je het inmiddels hebt opgelost? (mits het opgelost is natuurlijk) ik heb namelijk hetzelfde probleem.

Ik heb precies hetzelfde als "geenwindows"alleen kan ik verder niks, doordat er eerst om een creditcard word gevraagd.

edit: Ik heb naar paypal gebeld, hierbij de uitleg dat het een redlijk hoog bedrag was voor een nieuw account. Dus hierbij het advies om eerst het bedrag op paypal te zetten, waarna het wel zou kunnen zonder creditcard.

[ Voor 18% gewijzigd door zekerpixels op 07-07-2016 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Ik dacht dat voor abonnementen altijd een CC nodig was (ivm toekomstige afschrijvingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-05 15:24
Als je Paypal niet vaak genoeg gebruikt dan heb je nog geen 'vlag' naast je naam als 'betrouwbaar' daardoor willen ze dat je dingen betaalt met creditcard of met Paypal credit. Het is wel raar dat je dat niet kunt gebruiken.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
zekerpixels schreef op woensdag 6 juli 2016 @ 17:05:
[...]

Mag ik vragen hoe je het inmiddels hebt opgelost? (mits het opgelost is natuurlijk) ik heb namelijk hetzelfde probleem.

Ik heb precies hetzelfde als "geenwindows"alleen kan ik verder niks, doordat er eerst om een creditcard word gevraagd.

edit: Ik heb naar paypal gebeld, hierbij de uitleg dat het een redlijk hoog bedrag was voor een nieuw account. Dus hierbij het advies om eerst het bedrag op paypal te zetten, waarna het wel zou kunnen zonder creditcard.
Ik wil ook iets kopen met paypal alleen heb ik niks aan elkaar gekoppeld en geen geld bedrag erop gezet als ik nu in inlog geeft hij gelijk de melding dat ik een creditcard moet toevoegen.
Nu wil ik het bedrag via ideal erop zetten is dan die melding van dat creditcard toevoegen weg omdat ik een geld bedrag erop heb gezet ?

Dat wil graag weten als ik met ideal geld erop zet dat dan die creditcard melding weg gaat....
Ik hoop namelijk niet dat verplicht is met deze site.

http://odesi.mixedinkey.com

hier direct een link naar de betaling.
https://buy.mixedinkey.co...urce=odesi.mixedinkey.com

ik hoop dat de oplossing is om via ideal geld erop zetten de oplossing is!

Bedankt

Sebastian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Havelock schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 20:38:
[...]

Ik wil ook iets kopen met paypal alleen heb ik niks aan elkaar gekoppeld en geen geld bedrag erop gezet als ik nu in inlog geeft hij gelijk de melding dat ik een creditcard moet toevoegen.
Nu wil ik het bedrag via ideal erop zetten is dan die melding van dat creditcard toevoegen weg omdat ik een geld bedrag erop heb gezet ?

Dat wil graag weten als ik met ideal geld erop zet dat dan die creditcard melding weg gaat....
Ik hoop namelijk niet dat verplicht is met deze site.

http://odesi.mixedinkey.com

hier direct een link naar de betaling.
https://buy.mixedinkey.co...urce=odesi.mixedinkey.com

ik hoop dat de oplossing is om via ideal geld erop zetten de oplossing is!

Bedankt

Sebastian
Als je er geld op stort zou je gewoon de betaling moeten kunnen uitvoeren, dat kun je zoals je zelf al aangeeft doen door middel van iDeal.

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Gezien het probleem van de TS, hopelijk, na 2 jaar wel is opgelost en bovenstaande post niet veel toevoegt, gaat dit topic op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.