Mijn vriendin haar macbook is kapot gegaan en ze heeft het momenteel niet breed. Nu weet ik dat ze zonder laptop weinig foto's van ons kan kijken en hetv skypen via de mobiel ook niet ideaal is dus ik wil haar graag helpen door een leuke compacte laptop naar haar toe te nemen.
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop gaat vooral gebruikt worden voor surfen, skypen en het bekijken van foto's. Daarnaast licht Office werk. Het moet verder ook gewoon een Windows 10 laptop zijn.
Wat is je budget?
Afhankelijk van jullie advies wil ik het liefst onder de 300 euro blijven.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Het kan een Asus of iets gelijkwaardig zijn. Hangt van het budget af en de prijs.
Ik kwam zelf al de Asus Eeebook R209HA-FD0013TS tegen maar ik twijfel een beetje over de snelheid van dit apparaat en de opslag.
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop gaat vooral gebruikt worden voor surfen, skypen en het bekijken van foto's. Daarnaast licht Office werk. Het moet verder ook gewoon een Windows 10 laptop zijn.
Wat is je budget?
Afhankelijk van jullie advies wil ik het liefst onder de 300 euro blijven.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Het kan een Asus of iets gelijkwaardig zijn. Hangt van het budget af en de prijs.
Ik kwam zelf al de Asus Eeebook R209HA-FD0013TS tegen maar ik twijfel een beetje over de snelheid van dit apparaat en de opslag.
[ Voor 14% gewijzigd door AMARONE op 29-06-2016 23:25 ]