Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mission
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 02-08 22:43
SInds gisteren maakt Onedrive aan het eind van de dag ineens een map aan met hierin alle foto's van die dag.

Hartstikke leuk natuurlijk alleen zit ik hier niet op te wachten, want niet alleen kost dit ruimte sinds de foto's dubbel in Onedrive blijven staan, ik zit ook niet op 365 mappen te wachten aan het eind van het jaar.

Ik heb alle instellingen in de app meerdere malen bekeken maar ik kan alleen de optie vinden om de melding "Onedrive heeft een map voor u gemaakt" uitzetten vinden, maar dit stop het maken van die mappen niet natuurlijk.

Weet iemand hoe ik dit uitzet?

Ik gebruik een Note 3 met Android 5.0 (laatste versie) en de app is up to date.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:41

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
mission schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 23:07:
Weet iemand hoe ik dit uitzet?

Ik gebruik een Note 3 met Android 5.0 (laatste versie) en de app is up to date.
Het lijkt erop dat foto sync aanstaat in OneDrive. Hoe je dit uitzet kan je hier vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mission
Maar dan zet ik de hele back up toch uit?

Ik wil namenlijk wel dat de foto's (camera, download en alles) wel geupload worden naar Onedrive, en dit werkt, alles komt gewoon netjes zoals altijd in de afbeeldingen map.

Alleen aan het eind van een dag maakt hij nu dus een tweede afbeeldingen map aan met daarin alle foto's van die dag. en dat wil ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

mission schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 09:06:
Maar dan zet ik de hele back up toch uit?

Ik wil namenlijk wel dat de foto's (camera, download en alles) wel geüpload worden naar Onedrive, en dit werkt, alles komt gewoon netjes zoals altijd in de afbeeldingen map.

Alleen aan het eind van een dag maakt hij nu dus een tweede afbeeldingen map aan met daarin alle foto's van die dag. en dat wil ik niet.
Dat was me nog niet helemaal duidelijk. Mijn excuses. Weet je zeker dat dit gemaakt wordt door OneDrive en niet door een andere app die aan het einde van de dag een foto collage maakt o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mission
Dit weet ik vrij zeker,

Onedrive geeft een notificatie dat er een fotoalbum van vandaag gemaakt is en deze map verschijnt ook in Onedrive.

Ik zal vanavond als het weer gebeurt even screenshots maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

mission schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 09:40:
Onedrive geeft een notificatie dat er een fotoalbum van vandaag gemaakt is en deze map verschijnt ook in Onedrive.

Ik zal vanavond als het weer gebeurt even screenshots maken
Dat is goed. Ik zie ze wel verschijnen. Ik heb net ook de OneDrive app gedownload, maar kan opties om dit aan of uit te zetten ook niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mission
Nee, en op google is er ook weinig over te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mission
Mmmm gisteravond werd er dan weer geen map gemaakt. typisch