Freeware programma om video-dvd te maken

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113280

Topicstarter
Beste,

Weet er iemand een free-ware software waarmee je een video dvd kan maken?
Ik heb hier een aantal *.avi files die ik gemaakt heb met mijn camera/gsm/tablet.
Maar ik zou die willen allemaal op DVD zetten als video-DVD
Nu ik weet dat NERO een brandprogramma heeft waarmee je dat kan, maar ik vind de prijs wat te duur voor die paar keer dat ik dit zal gebruiken.

Nu ben ik wat bang voor een programma te downloaden en instaleren die ik niet ken. Weten jullie een goed programma die kan wat ik wil?

dank u wel voor de hulp

Beste antwoord (via Anoniem: 113280 op 30-06-2016 07:06)

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:15

Compizfox

Bait for wenchmarks

Haha, DVDs branden, da's lang geleden :P

Maar DVD Flick is inderdaad wat je zoekt.

Het is goed dat je voorzichtig bent, want vooral in deze 'categorie' van software (videoconverters e.d.) bestaat heel veel troep (adware, shareware en zelfs malware). DVD Flick is vrije software en daarmee betrouwbaar.

[ Voor 47% gewijzigd door Compizfox op 29-06-2016 23:55 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GNID
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Met CDBurnerXP (ondanks de naam ook voor andere Windows versies geschikt) kun je de bestanden naar DVD schrijven.
Als je er een "echte" DVD van wilt maken met menu's en dergelijke (dat heet DVD authoring), kun je met DVD Flick aan de slag.
Als ik het me goed herinner, kun je met DVD Flick ook rechtstreeks naar schijf branden, maar je kunt dit ook uitbesteden aan CDBurnerXP.

Beide applicaties zijn gratis en hebben een (erg) goede naam.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:15

Compizfox

Bait for wenchmarks

Haha, DVDs branden, da's lang geleden :P

Maar DVD Flick is inderdaad wat je zoekt.

Het is goed dat je voorzichtig bent, want vooral in deze 'categorie' van software (videoconverters e.d.) bestaat heel veel troep (adware, shareware en zelfs malware). DVD Flick is vrije software en daarmee betrouwbaar.

[ Voor 47% gewijzigd door Compizfox op 29-06-2016 23:55 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes