Waarom zij wel, en ik niet???

Pagina: 1
Acties:

• remulus
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-08 21:08
Ik had een topic gemaakt over een programma dat ik zocht, maar deze werd meteen weer gesloten. Nou vroeg ik me af waarom andere wel om software mogen vragen maar ik niet??
Ik doel dan op de volgende topics:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/169629
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/170083
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/169420
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/167090
om er maar een paar te noemen... mijn topic was deze:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/169496

Graag een goede reden, want de reden waarom hij is gesloten staat er niet eens duidelijk bij.. ik vind dat dat wel het minste is wat een administrator kan doen.. en anders moet
hij / zij geen administrator mogen worden. }:O

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Die vraag komt elke week 2 tot 3x langs, daarom had ik em gesloten, er is zelfs een stukje over in de sa-faq.

En daar komt bij dat ik het de afgelope tijd erg druk heb gehad en daarom niet elk topic na heb kunnen lopen. Vanavond hoop ik weer iets meer tijd te hebben daarvoor.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:11

mvds

Totally awesome!

Klein jong, zij wel en ik niet... Jouw vraag mag niet van de FAQ, en we hebben het hier over een mod en niet over een ad. Maar in beide gevallen gaat het wel over mensen en die kunnen dingen over het hoofd zien. Als jij dus vind dat die topics dicht moeten dan is daar een mooi forum voor, namelijk SU

• mellowpimp
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op dinsdag 26 juni 2001 08:38 schreef Buzzman het volgende:
er is zelfs een stukje over in de sa-faq.
waardan?

• Buzzman
  • Niet online
Op dinsdag 26 juni 2001 09:42 schreef Batman2k het volgende:

[..]

waardan?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/154131#iso

Verwijderd

Want zij zijn groot en ik ben klein en das niet eerlijk... oooh nee. :P

• remulus
Op dinsdag 26 juni 2001 08:40 schreef obsidian het volgende:
Klein jong, zij wel en ik niet... Jouw vraag mag niet van de FAQ, en we hebben het hier over een mod en niet over een ad. Maar in beide gevallen gaat het wel over mensen en die kunnen dingen over het hoofd zien. Als jij dus vind dat die topics dicht moeten dan is daar een mooi forum voor, namelijk SU
Klein of niet, lezen is ook een kunst... ik zeg helemaal niet dat die andere topics dicht moeten, ik vind het gewoon onzin dat die van mij dicht moest... |:(
Als ik nou om illegale dingen zou vragen of zo.. maar nee, gewoon een shareware programmaatje..

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:18

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 26 juni 2001 16:42 schreef remulus het volgende:

[..]

Klein of niet, lezen is ook een kunst... ik zeg helemaal niet dat die andere topics dicht moeten, ik vind het gewoon onzin dat die van mij dicht moest... |:(
Als ik nou om illegale dingen zou vragen of zo.. maar nee, gewoon een shareware programmaatje..
Sjongejongejonge |:(

Jouw vraag is er een die heel vaak gevraagd wordt. Het antwoord staat dus ook gewoon in de Faq, en er is voor jouw gemak hierboven al direct naartoe gelinkt, je hoeft niet eens even de heleee faq door te nemen! Dat had je vast ook teveel moeite gevonden... :Z

Dat topic van jou was dus helemaal niet nodig, als je gewoon eerst even in FAQ had gekeken. Gevalletetje RTFF dus! En tercht een slotje.

Je hebt je antwoord toch? Wat loop je dan ongelooflijk te jengelen (idd als een kindje) dat je topicje dicht is! :(

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• remulus
Op dinsdag 26 juni 2001 16:59 schreef JvS het volgende:

[..]

Sjongejongejonge |:(

Jouw vraag is er een die heel vaak gevraagd wordt. Het antwoord staat dus ook gewoon in de Faq, en er is voor jouw gemak hierboven al direct naartoe gelinkt, je hoeft niet eens even de heleee faq door te nemen! Dat had je vast ook teveel moeite gevonden... :Z

Dat topic van jou was dus helemaal niet nodig, als je gewoon eerst even in FAQ had gekeken. Gevalletetje RTFF dus! En tercht een slotje.

Je hebt je antwoord toch? Wat loop je dan ongelooflijk te jengelen (idd als een kindje) dat je topicje dicht is! :(
Gaap :?

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 26 juni 2001 18:48 schreef remulus het volgende:

[..]

Gaap :?
Moeilijk? Ik probeer te zeggen dat je antwoord allang gegeven is
Op dinsdag 26 juni 2001 08:38 schreef Buzzman het volgende:
Die vraag komt elke week 2 tot 3x langs, daarom had ik em gesloten, er is zelfs een stukje over in de sa-faq.

En daar komt bij dat ik het de afgelope tijd erg druk heb gehad en daarom niet elk topic na heb kunnen lopen. Vanavond hoop ik weer iets meer tijd te hebben daarvoor.
Op dinsdag 26 juni 2001 09:46 schreef Buzzman het volgende:

[..]

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/154131#iso

• remulus
Op dinsdag 26 juni 2001 19:09 schreef JvS het volgende:

[..]

Moeilijk? Ik probeer te zeggen dat je antwoord allang gegeven is
[..]

[..]
Te gek Joost, bedankt voor het uitleggen :r

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-12 15:56
Op dinsdag 26 juni 2001 20:01 schreef remulus het volgende:

[..]

Jij bent best wel irritant. :(

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

[..]

Doe 's effe normaal ofzo, als JvS het je uitlegt kun je ook normaal reageren :(

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• DaRKoNe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11 11:01
De (meeste ;) ) mensen hier willen niet arrogant overkomen (ik dus ook niet) maar als je idd ff de faq had gelezen en/of de search had gebruikt was je er misschien zelf wel achter gekomen...

Wij doen allemaal ons best om jou te helpen.. Toch?? Jongens??? ;)
En als jij dan 'vervelend' gaat reageren... dat komt dan niet echt positief over... snap je??

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

[..]

Graag gedaan hoor. :?

• remulus
Kijk, ik wil helemaal niet irritant doen, en na die eerste reply van Buzzman was ik ook tevreden, maar als dan verschillende personen zoals bijvoorbeeld obsidian en jst (ja ook hij kwam niet echt serieus over in z'n eerste post) meteen kleinerend beginnen te doen... vind je het dan heel gek dat ik terug reageer...???

Maar goed.. discussie gesloten.. of wil er nog iemand anders even :9~

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-12 15:56
Op dinsdag 26 juni 2001 21:15 schreef remulus het volgende:
Kijk, ik wil helemaal niet irritant doen, en na die eerste reply van Buzzman was ik ook tevreden, maar als dan verschillende personen zoals bijvoorbeeld obsidian en jst (ja ook hij kwam niet echt serieus over in z'n eerste post) meteen kleinerend beginnen te doen... vind je het dan heel gek dat ik terug reageer...???

Ik heb vandaag alweer genoeg gekwijld... :+

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 26 juni 2001 21:15 schreef remulus het volgende:

Je bent net zo kinderachtig en irritant als iemand anders waar ik vannacht een disussie op LA mee had. Types zoals jij willen gewoon niks begrijpen, en zeuren alleen maar om het zeuren. Word eens volwassen en doe normaal. Daar bespaar je jezelf en anderen een boel ergenis mee.

En _jij_ bepaalt hier niet of een discussie gesloten is of niet. Da's ook zo'n leuke eigenschap: het bloed onder iemand's nagels vandaan halen, dan nog een trap na geven, en vervolgens doodleuk de discussie gesloten verklaren |:(

(wat mij betreft had je nu een waarschuwing aan je broek gehad)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• remulus
Op dinsdag 26 juni 2001 22:58 schreef Exirion het volgende:

[..]

Je bent net zo kinderachtig en irritant als iemand anders waar ik vannacht een disussie op LA mee had. Types zoals jij willen gewoon niks begrijpen, en zeuren alleen maar om het zeuren. Word eens volwassen en doe normaal. Daar bespaar je jezelf en anderen een boel ergenis mee.

En _jij_ bepaalt hier niet of een discussie gesloten is of niet. Da's ook zo'n leuke eigenschap: het bloed onder iemand's nagels vandaan halen, dan nog een trap na geven, en vervolgens doodleuk de discussie gesloten verklaren |:(

(wat mij betreft had je nu een waarschuwing aan je broek gehad)
Het is jammer dat jij je er ook weer mee probeert te bemoeien, en de discussie weer eens probeert op te laaien... ik vraag me af wie er volwassen moet worden.... :(

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 08:34 schreef remulus het volgende:

[..]

Het is jammer dat jij je er ook weer mee probeert te bemoeien, en de discussie weer eens probeert op te laaien... ik vraag me af wie er volwassen moet worden.... :(
Mijn idee. Hij denkt altijd zich overal mee te kunnen bemoeien. :Z
Ook een best wel vervelende eigenschap eigenlijk.

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 27 juni 2001 08:34 schreef remulus het volgende:
Vervelend he, als niemand het met je eens blijkt te zijn. Erg frustrerend als een topic dan ook maar door blijft gaan. En ga jij nou niet over volwasssenheid beginnen, want met je gedrag van gisterenavond heb je laten zien dat je dat zelf in ieder geval niet hebt. Dan kun je ook niet oordelen over anderen :z
Op woensdag 27 juni 2001 08:57 schreef Prankster het volgende:
Mijn idee. Hij denkt altijd zich overal mee te kunnen bemoeien. :Z
Ook een best wel vervelende eigenschap eigenlijk.
Ja joh, je hebt gelijk. Ik bemoei me echt overal mee. Maar je bent gewoon pissig omdat ik toevallig ook in jouw "Onterecht gesloten" topic heb gereageerd :z

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Buzzman
  • Niet online
Jongens, kap er maar mee, het is al opgelos, dit wordt zo toch 1 grote flame van de ene naar de andere kant. Probeer allemaal zo volwassen te zijn en te laten zoals het is.

Bedankt :)

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 09:14 schreef Exirion het volgende:
Ja joh, je hebt gelijk. Ik bemoei me echt overal mee. Maar je bent gewoon pissig omdat ik toevallig ook in jouw "Onterecht gesloten" topic heb gereageerd :z
Dank je dat je me gelijk geeft. :z
Maar waarom zou ik pissig zijn om zo'n opmerking in dat topic van mij? Dat slaat werkelijk nergens op. Ik ben niet zo snel pissig zoals je misschien zelf wel bent. :)

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:10

backupdevice

No Risk , Full Push

:O veel te warm om te knokken jongens

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Pagina: 1