Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philip88
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 07-08 11:21
Mijn vraag
Welke van deze kaarten is beter? En welke kan ik beter kopen voor een game pc. Ik ga een game pc bouwen en wil 1 van deze 2 kaarten, ik weet alleen niet welke beter is. Prijs maakt niet veel uit.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb tot nu toe alleen maar benchmarks gezien waar de 390 niet in getest werd maar de 480 wel. Wel heb ik gezien dat de 480 redelijk gelijk presteerd aan de 390 in vergelijkbare benchmarks.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaVince
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-04 15:08
De MSI radeon rx 480 is nog niet uit, dus daar kan niks over gezegd worden.
Daarentegen kan je er wel vanuit gaan dat hij beter gaat presteren dan de reference gezien die bijna altijd onder doen voor degene van de board partners.
Buiten dat om... Er kunnen geen conclusies getrokken worden op dit moment.

Edit: tenzij je de reference MSI kaart bedoelt natuurlijk... Maar daarvan weten we natuurlijk hoe die presteert, want die is exact hetzelfde als die van sapphire, Asus, AMD, powercolor, gigabite noem maar op.

[ Voor 25% gewijzigd door ParaVince op 29-06-2016 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 09:58
Als de prijs niet uitmaakt kan je net zo goed voor een Fury-X gaan. Als ze wel uitmaakt zou ik de
RX 480 4GB nemen.

https://azerty.nl/8-6932-...hire-radeon-rx480-4g.html

Voor 219 eigenlijk wel een koopje gezien zijn aansluitingen, techniek en performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:08

br00ky

Moderator Harde Waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een RX 480 verbruikt veel minder. De casefans kunnen wat minder snel draaien omdat er minder warmte afgevoerd hoeft te worden en je kan met een kleinere voeding toe. Een kwalitatief heel goede pricewatch: Seasonic G-series 360 watt is bijvoorbeeld al voldoende.