Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Onbekende vent
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-06 02:20
Hallo

Mijn neefjes van 6 en 8 jaar gebruiken een kurio kindertelefoon van telekids, model nummer is c13200.
Sinds kort doet hij niks meer. Vroegen mij om hulp maar krijg hem moeilijk weer aan de praat.

Als je hem opstart krijg je een poppetje te zien die met de ogen roteert en uiteindelijk niks meer doet.
zoals hier:

YouTube: STAY AWAY from Kurio 4S "FROZEN SCREEN"

Geprobeerd : meerdere herstarts, soft reset en factory reset.( in dat menu loopt hij ook vast)

Hij geeft een liggend android poppetje aan met een rood gevaren driehoek en de buik is open.

Iemand een idee wat het kan zijn en hoe ik dit oplos? Ze willen hem dolgraag weer gebruiken :9~ .

Bedankt alvast.

[ Voor 9% gewijzigd door Onbekende vent op 29-06-2016 17:43 ]

Beste antwoord (via rens-br op 30-06-2016 09:04)

• Onbekende vent
Oh wacht ik denk dat ik het al opgelost heb, moest met power knop die optie bevestigen.
Maar nog geen idee wat het was of is. Een kleine uitleg hierover zou een boel ophelderen. Iemand?

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• Onbekende vent
Oh wacht ik denk dat ik het al opgelost heb, moest met power knop die optie bevestigen.
Maar nog geen idee wat het was of is. Een kleine uitleg hierover zou een boel ophelderen. Iemand?