Toon posts:

VPS hoster

Pagina: 1
Acties:
  • 841 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand suggesties bij welke hoster ik heb beste een windows VPS kan huren? Uiteraard moet het zo goedkoop mogelijk aangezien het voor prive gebruik is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 13:11

NeHoX

Gamer + PV

Ga eerst eens even op onderzoek uit en kom even met wat voorstellen waar je zelf al naar hebt gekeken. Tevens wel handig om de specificaties die je wilt vermelden. Zoals bandbreedte en datagebruik, processorkracht en geheugen. SSD voor snelheid of HDD voor veel opslag? Hoeveel opslag heb je nodig? Wat ga je er mee doen?

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GemengdeDrop
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online

GemengdeDrop

Mét salmiakzout

Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 16:55:
Heeft iemand suggesties bij welke hoster ik heb beste een windows VPS kan huren? Uiteraard moet het zo goedkoop mogelijk aangezien het voor prive gebruik is :)
take your pick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBurger
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-08 23:05
Heeft niemand een idee wie goed zijn in Europa? Ik wil geen rotzooi uit Amerika.f

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

iBurger schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 13:55:
Heeft niemand een idee wie goed zijn in Europa? Ik wil geen rotzooi uit Amerika.f
Je weet dat er regels zijn (of lopende onderhandelingen) dat zodra een hoster transit naar de USA heeft (middels een partnership aan de andere kant), dat je ook onder gedeelten van de Patriot Act etc. valt?

Je argumenten zijn op dit moment flinterdun om te zeggen "ik hoef geen Amerikaan".

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBurger
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-08 23:05
Ahhh. Interesting. Wist ik niets van. Het gaat me eigenlijk meer om de snelheid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-10 15:49

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 16:55:
En je hebt alle topics over VPS / hosting op dit Forum al doorgenomen? En wat vertelde Google toen je op zoek ging naar VPS vergelijkers en reviews?

We verwachten op GoT een behoorlijke portie eigen inzet. Domweg een vraag stellen in de hoop dat iemand je de goede richting in stuurt of je een hapklaar antwoord geeft is dus niet de bedoeling. Wij zijn niet je persoonlijke helpdesk.

Dit topic gaat dicht. Je kan rondkijken in de meerdere topics die in Internetproviders en Hosting leven. Kijk bijvoorbeeld naar: https://gathering.tweaker...MDXSUSvILMpNDKguA3GiD2FoA
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.