sumvision psyc monic bluetooth speaker

Pagina: 1
Acties:
  • 835 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EW93
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-03 14:48
Hallo, deze: http://www.psycsound.com/product/monic/monic.html bluetooth speaker schijnt volgens pc advisor (http://www.pcadvisor.co.u...speakers-2016-uk-3442323/) de beste budget bluetooth speaker (+/- 50 eu)te zijn en het af te kunnen leggen tegen speakers uit een hogere prijsklasse. Maar als ik vervolgens de specificaties gaat hij 'maar' tot 90 Hz, ik heb niet ontzettend veel ervaring met dit soort dingen maar als ik naar mijn 2.1 set van könig luister vind ik de bas toch wel het beste tot zijn recht komen rond de 50 Hz. In de review zeggen ze juist dat de bas zo goed is, heeft iemand ervaring met dit specifieke model of anders met een speaker met hetzelfde bereik. Wat raden jullie aan, lijkt jullie dit een prima setje? of moet ik even door sparen en voor iets anders gaan? Ik wil het voornamelijk gebruiken in mijn studeerkamer en voor in het park/op vakantie

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 718373

De UE Boom 2 begint ook maar op 90Hz en die wordt beschouwd als een van de beste bluetooth speakers onder de €200. Maar als je een betere bas wilt is bv. de JBL Flip 3 een betere keuze.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 718373 op 29-06-2016 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EW93
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-03 14:48
Bedankt voor je reactie, zou je de psyc monic ook afraden? Die prijs vind ik namelijk erg aantrekkelijk en als ik reviews lees/kijk is iedereen er helemaal lyrisch over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drdoublewjay
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-03 12:22
Vind de prijzen van die apparaten bij de mediamarkt, gehypte markt(werking) gebooste bs. Het geluid is geen nieuwe tech.
Dus wanneer ik de review op pcadvisor lees word ik enthousiast van de prijs en kwaliteit.
Nu nog een bevestiging.
Dus??? Al iemand iets te reviewen hier. Ben erg nieuwschierig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dagodewerd
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2023
Ik ben er ook lyrisch over! Jaar geleden 3 uit Engeland laten overkomen voor ruim 100 euro totaal...Geen seconde spijt gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dagodewerd
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2023
Ik ben er ook lyrisch over! 3 uit Engeland laten overkomen voor ruim 100 euro totaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
We zijn pakweg 9 maanden verder. Topic starter zal vast wel een keuze hebben gemaakt. Oude topics omhoog schoppen is niet de bedoeling. Op slot dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.