Topic in LA... wil McVirusS even kijken?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HariZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-10 23:02
[topic=166100]

Wil je hier even in kijken McVirusS? Ik zit al daaagen te wachten tot ik mijn topic weer kan openen... Of ik iets krijg waar ik wat aanheb...

Aangezien ik je niet op een andere manier kan bereiken (LA reageer je niet), probeer ik het zo dan maar eens...

Alvast bedankt!

HariZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

In dit forum ben je sowieso niet goed. Dit is een forum waar moderaties op de frontpage besproken worden.
Ik begrijp dat je door de ietwat vreemde gang van zaken in deze draad graag antwoord wil, maar LA is de enige daarvoor aangewezen plaats.

Wat betreft je vraag. Bij Outlook Express (?) kun je als je de email instelt in rich text formaat een plaatje invoegen als achtergrond in het menu opmaak. Vervolgens kun je in het bestandsmenu het berichtje opslaan als achtergrond (html).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HariZ
Op dinsdag 26 juni 2001 08:39 schreef KexDaFlex het volgende:
In dit forum ben je sowieso niet goed. Dit is een forum waar moderaties op de frontpage besproken worden.
Ik begrijp dat je door de ietwat vreemde gang van zaken in deze draad graag antwoord wil, maar LA is de enige daarvoor aangewezen plaats.

Wat betreft je vraag. Bij Outlook Express (?) kun je als je de email instelt in rich text formaat een plaatje invoegen als achtergrond in het menu opmaak. Vervolgens kun je in het bestandsmenu het berichtje opslaan als achtergrond (html).
Dat is precies waarom hij dicht werd gedaan. McVirusS dacht dat ik die vraag bedoelde (met opmaak maken enzo), maar dat is niet zo. Mijn bedoeling was om het plaatje mee te sturen. Dus niet op je eigen server te houden, en toch met briefpapier oid te kunnen werken. Ik wist niet meer waar ik om McVirusS moest zoeken als hij niet in LA reageert... Daarom ging ik het hier maar proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Voor zover ik weet kan dat gewoon hoor. Een email kun je opmaken vanuit je standaard sjablonen (dus achtergrond als briefpapier). Als je de email verstuurt dan stuur je toch sowieso het plaatje ook mee. Die staat niet op je server maar bijvoorbeeld bij outlook express gewoon tussen je briefpapier op je harde schijf (niets moeilijks met lokaties en servers) Je moet er wel voor zorgen dat in het menu opmaak de optie "figuur verzenden bij bericht" aangevinkt staat. Staat onder het menuitem "briefpapier gebruiken" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HariZ
Held! :) (als dit echt werkt iig)