Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
so·wie·so (bijwoord) - 1 hoe dan ook
Dus kan ik hopen dat de prijzen ook in het andere bericht bekend gemaakt gaan worden?PiweD schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 15:37:
In de review wordt het uitgebreider uitgelegd reviews: AMD Radeon RX 480: CrossFire, VR, DX12 en overklok getest en daar staan de prijzen ook bij.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Wat bedoel je precies?Outerspace schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 15:47:
[...]
Dus kan ik hopen dat de prijzen ook in het andere bericht bekend gemaakt gaan worden?
In het nieuwsbericht heb ik nu een link gemaakt naar de Pricewatch-prijzen van de RX 480. Die zijn nu in een uur gedaald van 319 naar 269... euro
PiweD schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 15:37:
In de review wordt het uitgebreider uitgelegd reviews: AMD Radeon RX 480: CrossFire, VR, DX12 en overklok getest en daar staan de prijzen ook bij.
https://azerty.nl/product...esentatie=miniatuur-lijstHelaas zijn de adviesprijzen vanuit een fabrikant niet altijd gelijk aan de prijzen die je in de winkel betaalt. Zo zal de RX480 van Gigabyte die wij getest hebben voor 319 euro van eigenaar verwisselen en het exemplaar van MSI heeft zelfs een adviesprijs van 349 euro. Waarom fabrikanten ervoor gekozen hebben om zo sterk af te wijken van AMD's adviesprijs weten we niet, maar het plaatst de RX480 wel in een ander daglicht. Met een prijs van 319 euro is de RX480 niet langer meer de kaart die het meeste waar voor je geldt biedt, maar ben je bijvoorbeeld beter af met een GTX970.
Meerdere 8GB kaarten voor 269 euro en een 4GB kaart voor 219 euro, dus dat klopt niet echt.
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Edit: ah nee, er staat dat er vermeldingen in de pricewatch staan, maar dat de kaart elders voor minder wordt aangeboden. Foutje.
[ Voor 46% gewijzigd door Me_Giant op 29-06-2016 17:05 ]
Niet meer inderdaad... erg vreemd. Ik doe weer een updateMe_Giant schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 17:04:
Er wordt nu in het artikel gemeld dat deze lagere prijzen in de pricewatch staan, maar dat is niet zo.
Zou dit geen onderdeel kunnen worden van de pricewatch?
[ Voor 30% gewijzigd door MikeyMan op 29-06-2016 17:07 ]
Een uurtje geleden stonden ze voor 269 / 289 euro in de pricewatch. Nu weer duurder inderdaad. Ik zie bij Azerty nog wel een Sapphire voor 269 euro staan, maar niet in de Pricewatch. Het fluctueert nogal, dat zal de komende dagen wel uitbalanceren.Me_Giant schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 17:04:
Er wordt nu in het artikel gemeld dat deze lagere prijzen in de pricewatch staan, maar dat is niet zo.
Edit: ah nee, er staat dat er vermeldingen in de pricewatch staan, maar dat de kaart elders voor minder wordt aangeboden. Foutje.