Harman Kardon BDS 700 - CD/DVD defect

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfurt
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-05 20:21
Mijn vraag
Mijn Harman Kardon BDS 700 wiegert CD's/DVD's in te nemen, ze komen er direct weer uit. Iemand van jullie dezelfde ervaring en ook een oplossing?

Relevante software en hardware die ik gebruik
NA

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb gevonden dat een cleaning disk zou kunnen helpen, maar helaas... bij mij niet.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny007
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-10 12:37

donny007

Try the Nether!

Geeft het apparaat nog een foutmelding, of worden de schijfjes direct uitgeworpen?

Het kan zijn dat er een beetje vuil op een sensor zit, slot-loading drives zijn daar wat gevoeliger voor dan drives met een tray. Om dat te bekijken zul je het apparaat moeten openen.

Wellicht kan HK nog wat voor je betekenen, dit was tenslotte geen goedkoop systeem.

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfurt
Geen foutmelding, ze komen er direct weer uit.

Ik ga hem openmaken en kijken of ik iets kan vinden.

Helaas is de set al 4 jaar oud en zal garantie niet meer gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:59
Furfurt schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 14:04:
Mijn vraag
Mijn Harman Kardon BDS 700 wiegert CD's/DVD's in te nemen, ze komen er direct weer uit. Iemand van jullie dezelfde ervaring en ook een oplossing?

Relevante software en hardware die ik gebruik
NA

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb gevonden dat een cleaning disk zou kunnen helpen, maar helaas... bij mij niet.
Is volgens mij een vaker optredend issue, ik ken een paar mensen met deze set (en andere sets uit zelfde serie, maar dan een model hoger of lager). En meerdere van deze zijn al terug geweest met issues met de drive (direct weer eruit laten komen, alles onherstelbaar bekrassen of juist inslikken en er niet meer uit laten komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfurt
Dennism schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 08:35:
[...]

Is volgens mij een vaker optredend issue, ik ken een paar mensen met deze set (en andere sets uit zelfde serie, maar dan een model hoger of lager). En meerdere van deze zijn al terug geweest met issues met de drive (direct weer eruit laten komen, alles onherstelbaar bekrassen of juist inslikken en er niet meer uit laten komen).
En zijn er ook oplossingen naar voren gekomen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:59
Furfurt schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 08:40:
[...]

En zijn er ook oplossingen naar voren gekomen?
Opsturen en iedere keer een nieuwe gekregen. Zal helaas in jouw geval lastig zijn gezien het feit dat de set 4 jaar oud is.

Moet natuurlijk wel zeggen dat er in deze gevallen niet zelf naar gekeken is door het nog hebben van garantie. Misschien dat je het natuurlijk gewoon zelf wel kan fixen!.

[ Voor 22% gewijzigd door Dennism op 30-06-2016 09:25 ]

Pagina: 1