Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. Games als fallout, Total war, RTS (ook rts die zware Processor nodig hebben), her en der racegame. Ik wacht nog even op de nieuwe AMD kaart maar dit onderdeel wil ik op den duur vervangen als ik mijn pc ga upgraden (misschien een Nvidia kaart)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1100,-.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Kast, voeding (a-merk 650watt, exacte weet ik niet precies), HDD, Mugen processorkoeling van de vorige generatie i5. Zijn allemaal al aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Deze PC moet vooral future proof zijn. Ik wil graag over 1-2 jaar nog een nieuwe videokaart kunnen toevoegen zonder dat de rest van mijn systeem een enorme bottleneck zal zijn. Dubbele videokaarten wil ik niet aan beginnen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik vind het prettig als de geluidsproductie en warmte ontwikkeling niet te heftig zijn. De kast die ik reeds in bezit heb is geluidsarm.
Ga je overklokken?
Ik wil graag de mogelijkheid hebben om te kunnen overclocken. Vandaar mijn keuze om een unlockte processor te kiezen.
Wat verwacht je van ons?[i]
De enige vraag die ik heb is of dit systeem gebalaceerd is. Ziet iemand bottlenecks, of is er juist 1 component die veel te krachtig en dus duur is? Zijn er misschien andere zaken waar ik overheen kijk zoals incompatabiliteit?
Nog een specifieke vraag:
Voornamelijk gamen. Games als fallout, Total war, RTS (ook rts die zware Processor nodig hebben), her en der racegame. Ik wacht nog even op de nieuwe AMD kaart maar dit onderdeel wil ik op den duur vervangen als ik mijn pc ga upgraden (misschien een Nvidia kaart)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1100,-.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Kast, voeding (a-merk 650watt, exacte weet ik niet precies), HDD, Mugen processorkoeling van de vorige generatie i5. Zijn allemaal al aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Deze PC moet vooral future proof zijn. Ik wil graag over 1-2 jaar nog een nieuwe videokaart kunnen toevoegen zonder dat de rest van mijn systeem een enorme bottleneck zal zijn. Dubbele videokaarten wil ik niet aan beginnen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeur
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 347,50 | € 347,50 |
| 1 | MSI Z170A KRAIT GAMING 3X | € 145,50 | € 145,50 |
| 1 | AMD Radeon RX 480 8GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 79,95 | € 79,95 |
| 1 | Samsung SM951 (NVMe) 512GB | € 228,- | € 228,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 800,95 | |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik vind het prettig als de geluidsproductie en warmte ontwikkeling niet te heftig zijn. De kast die ik reeds in bezit heb is geluidsarm.
Ga je overklokken?
Ik wil graag de mogelijkheid hebben om te kunnen overclocken. Vandaar mijn keuze om een unlockte processor te kiezen.
Wat verwacht je van ons?[i]
De enige vraag die ik heb is of dit systeem gebalaceerd is. Ziet iemand bottlenecks, of is er juist 1 component die veel te krachtig en dus duur is? Zijn er misschien andere zaken waar ik overheen kijk zoals incompatabiliteit?
Nog een specifieke vraag:
- Ik weet niet of de mogelijkheid bestaat om een 2e exacte SSD kaart naast de huidige SSD kaart te plaatsen is? Er is een M2 poort op dit moederbord maar kan je daar meerdere SSD's in kwijt? Sidenote: De processor, geheugen, moederbord komen uit de bestbuy guide van mei. Natuurlijk dank voor de input tweakers!