Omdat er af en toe nog topics worden geopend geef ik hier maar het adres waar je de informatie erover kan vinden: http://www.comtronics.nl/5_spellen.htm
Kewl, helaas kan ik dat niet doen omdat ik V 05.01 heb.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
Volgens mij als je naar zo'n Nokia centre gaat willen ze dit best voor je doen, weet het alleen niet zeker. Voor de spelletjes zou ik het alleen niet doen, die zijn bout.Op dinsdag 26 juni 2001 09:21 schreef 5n1gg3lb1t het volgende:
ja ikke dus v04.43 maar mijn vraag was dus kan je dat ook upgraden??
Verwijderd
Een software upgrade kan je laten doen bij een Nokia Service point, maar dan moet je wel kunnen aantonen dat er wat mis is met de huidige software versie in je toestel. Ze doen het dus niet omdat jij extra spelletjes in je toestel wilt, alleen als er bugs in je software versie zitten waar je ook echt last van hebt.
Als je een software upgrade laat doen ben je je toestel ook een aantal weken(!) kwijt, het upgraden gebeurt namelijk niet in de winkel zelf, daarvoor moeten ze je toestel opsturen.
Als je een software upgrade laat doen ben je je toestel ook een aantal weken(!) kwijt, het upgraden gebeurt namelijk niet in de winkel zelf, daarvoor moeten ze je toestel opsturen.
Wat gaat er dan gebeuren met je telefoon als je niet de juiste versie hebt. Ik heb de 5.26 dus dat scheelt niet zoveel.
BTW als het mis gaat heb je in ieder geval een reden om een nieuwe firmware te uploaden.
Ik wil het eigelijk wel proberen, ik gebruik 'm toch niet nu ik een 6210 heb.
Hij ligt eigelijk maar voor pampus in mijn kamer en geeft aan wanneer ik weer eens e-mail heb.
I'll get back to you on this
BTW als het mis gaat heb je in ieder geval een reden om een nieuwe firmware te uploaden.
Ik wil het eigelijk wel proberen, ik gebruik 'm toch niet nu ik een 6210 heb.
Hij ligt eigelijk maar voor pampus in mijn kamer en geeft aan wanneer ik weer eens e-mail heb.
I'll get back to you on this
Nu ook zonder stropdas
Pagina: 1