Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn jongere broef heeft mij gevraagd om een systeem samen te stellen voor hem. Ik ben zelf geen pro hierin dus ik hoor graag jullie feedack en hulp.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget tussen 900 en 1000 €
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Aangezien de RX480 een goede budget kaart zal zijn, denk ik dat deze een goede keuze is.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
SSD. Geen raid config in ieder geval.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben zelf een grote fan van de fractan define R5, en ik ben hier niet zeker van de case keuze, dus ik hoor het graag.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Goede temperaturen.
Hij zal vooral BF1 spelen, en deze moet dan toch hoge settings draaien op 1080p.
Ga je overklokken?
Geen overklokken, maar het systeem moet wel na een bepaalde tijd gemakkelijk geupgrade moeten kunnen worden.
Wat verwacht je van ons?
900€ is niet de ideale budget voor pc gaming, maar toch misschien het maximale performantie eruit persen
alvast bedankt!
Mijn jongere broef heeft mij gevraagd om een systeem samen te stellen voor hem. Ik ben zelf geen pro hierin dus ik hoor graag jullie feedack en hulp.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget tussen 900 en 1000 €
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Aangezien de RX480 een goede budget kaart zal zijn, denk ik dat deze een goede keuze is.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
SSD. Geen raid config in ieder geval.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben zelf een grote fan van de fractan define R5, en ik ben hier niet zeker van de case keuze, dus ik hoor het graag.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Goede temperaturen.
Hij zal vooral BF1 spelen, en deze moet dan toch hoge settings draaien op 1080p.
Ga je overklokken?
Geen overklokken, maar het systeem moet wel na een bepaalde tijd gemakkelijk geupgrade moeten kunnen worden.
Wat verwacht je van ons?
900€ is niet de ideale budget voor pc gaming, maar toch misschien het maximale performantie eruit persen
alvast bedankt!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 199,80 | € 199,80 |
| 1 | ASRock H170M Pro4S | € 81,95 | € 81,95 |
| 1 | AMD Radeon RX 480 8GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 57,95 | € 57,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2133C13 | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Cooler Master V Series V550 | € 92,95 | € 92,95 |
| 1 | Samsung 750 EVO (retail) 250GB | € 69,67 | € 69,67 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 568,27 | |