MAX3400 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 12:59:
[...]
Oftewel, de garage had geen zin / tijd / idee en heeft jou een half-defecte auto teruggegeven en in plaats van logischerwijs de auto weer bij de garage aanmelden, is het een beter idee om een topic te openen? Indien een auto meerdere klachten heeft zoals niet lekker willen starten, helemaal niet meer rijdt etc., heeft dit weinig te maken met de geboden oplossing van de betreffende sensor.
Al gemeld dat ik terug ga, maar wilde eerst nog wat extra info krijgen. Het is niet of-of, maar en-en.
(Dat niet rijden en bokken was overigens opgelost door vervangen van die sensor)
Nou snap ik ook wel dat de auto al een klein dagje ouder is en dat het voor jou mogelijk niet een halszaak is maar ik heb mijn auto bijna 365 dagen per jaar nodig. Als ik dus mijn auto half-gerepareerd terugkrijg, parkeer ik 'm dus direct weer bij de garage.
Geen halszaak, niet voor werk nodig inderdaad en hij doet het in principe gewoon, na wat aandringen

Het is ook ontzettend lastig om via een keyboard en GoT jouw daadwerkelijke issue te troubleshooten; we kunnen niet onder de kap kijken, hebben geen mogelijkheid om jouw OBD2-poort uit te lezen en de metingen (voltages etc) zijn ook niet vermeld waardoor we een educated guess kunnen doen, helaas.
Het ging mij om een stukje
extra info. Poort uitlezen is gedaan en gemeld, voltage was goed.
Maar bedankt voor je bezorgdheid