Ik zoek een?
Zoals de titel al zegt zoek ik een game pc waarmee ik World Of Warcraft vlot kan draaien met hoge FPS. Voor de rest zal ik nog wel wat gamen links en rechts, maar de focus ligt toch echt op WoW. En voor de rest natuurlijk gewoon de normale multimedia dingen en surfen, niks speciaals.
Wat is je budget?
Budget ligt rond de 2000€. Dit is wel inclusief windows en randapparatuur (monitor, muis, toetsenbord).
Het steekt niet op 50 of 100€ meer.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om...
Het hoofddoel het spelen van WoW op een zo goed mogelijke manier met hoge FPS, ook in dungeons en dergelijke. Voor de rest zal het dienen voor normaal pc gebruik.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik ken helemaal niks van het hardware gebeuren, dus ik heb vooral uit andere topics gestolen. Ik heb echter geen idee over het niveau van wat ik gekozen heb en of het allemaal wel samen kan:
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zoek nog een monitor voor hierbij, dus alle tips zijn welkom!
Aangezien ik hem zelf niet in elkaar wil/kan steken wou ik hem bij Alternate (BE) bestellen, maar als er andere of betere webshops zijn om te bestellen, laat maar weten.
Zoals de titel al zegt zoek ik een game pc waarmee ik World Of Warcraft vlot kan draaien met hoge FPS. Voor de rest zal ik nog wel wat gamen links en rechts, maar de focus ligt toch echt op WoW. En voor de rest natuurlijk gewoon de normale multimedia dingen en surfen, niks speciaals.
Wat is je budget?
Budget ligt rond de 2000€. Dit is wel inclusief windows en randapparatuur (monitor, muis, toetsenbord).
Het steekt niet op 50 of 100€ meer.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om...
Het hoofddoel het spelen van WoW op een zo goed mogelijke manier met hoge FPS, ook in dungeons en dergelijke. Voor de rest zal het dienen voor normaal pc gebruik.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik ken helemaal niks van het hardware gebeuren, dus ik heb vooral uit andere topics gestolen. Ik heb echter geen idee over het niveau van wat ik gekozen heb en of het allemaal wel samen kan:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 199,80 | € 199,80 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 86,- | € 86,- |
| 1 | Gainward GeForce GTX 1070 Founders Edition 8GB | € 519,- | € 519,- |
| 1 | Thermaltake Versa H35 | € 61,54 | € 61,54 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Home NL 32/64bit, USB | € 102,94 | € 102,94 |
| 1 | Cryorig M9i | € 27,99 | € 27,99 |
| 1 | Kingston HyperX Savage Black HX421C13SBK2/16 | € 81,95 | € 81,95 |
| 1 | Asus BC-12D2HT Bulk Zwart | € 53,95 | € 53,95 |
| 1 | Corsair CX550M | € 66,75 | € 66,75 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 139,90 | € 139,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.339,82 | |
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zoek nog een monitor voor hierbij, dus alle tips zijn welkom!
Aangezien ik hem zelf niet in elkaar wil/kan steken wou ik hem bij Alternate (BE) bestellen, maar als er andere of betere webshops zijn om te bestellen, laat maar weten.