Mijn vraag
Kan ik een performance increase verwachten als ik deze video kaart aanschaf?
MSI GeForce GTX 960 GAMING 4G
Ik sta ook open voor andere suggesties
Relevante software en hardware die ik gebruik
cpu : Intel(R) Core(TM) i5-4690 CPU @3.5GHz
gpu : MSI GeForce GTX 770 2GB OC
ram : 12gb
PSU is voldoende
Het gaat om het spel Overwatch, speel op het moment op low settings wat ik geen probleem vind , maar ik haal ongeveer 140-150 fps als er niks gebeurt in het spel, ik heb een 144hz monitor dus wil ook steady minimaal 144fps om het beste uit mijn spel te halen.
+ huidige kaart is al een dagje ouder dus niet verkeerd om te upgraden
Kan eventueel ook een betere en duurdere video kaart halen maar zie hier niet echt het nut van in omdat ik voor de rest geen grafisch zware spellen speel.
aub geen comments met dat mijn huidige onderdelen goed genoeg presteren , ik speel op een hoger niveau en dus is het voor mij belangrijk dat alles zo soepel mogelijk draait.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Wel gevonden dat er een increase zal zijn maar niet of dit voor mij genoeg is, vandaar dat ik jullie hulp vraag.
Bij voorbaat dank.
mvg
Kan ik een performance increase verwachten als ik deze video kaart aanschaf?
MSI GeForce GTX 960 GAMING 4G
Ik sta ook open voor andere suggesties
Relevante software en hardware die ik gebruik
cpu : Intel(R) Core(TM) i5-4690 CPU @3.5GHz
gpu : MSI GeForce GTX 770 2GB OC
ram : 12gb
PSU is voldoende
Het gaat om het spel Overwatch, speel op het moment op low settings wat ik geen probleem vind , maar ik haal ongeveer 140-150 fps als er niks gebeurt in het spel, ik heb een 144hz monitor dus wil ook steady minimaal 144fps om het beste uit mijn spel te halen.
+ huidige kaart is al een dagje ouder dus niet verkeerd om te upgraden
Kan eventueel ook een betere en duurdere video kaart halen maar zie hier niet echt het nut van in omdat ik voor de rest geen grafisch zware spellen speel.
aub geen comments met dat mijn huidige onderdelen goed genoeg presteren , ik speel op een hoger niveau en dus is het voor mij belangrijk dat alles zo soepel mogelijk draait.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Wel gevonden dat er een increase zal zijn maar niet of dit voor mij genoeg is, vandaar dat ik jullie hulp vraag.
Bij voorbaat dank.
mvg