Toon posts:

Kleine marketing research, cd opslag map(100cd's)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een kleine marketing research.

Men koopt een spindel, men download allerlei dingen en om hardeschijf ruimte te besparen brandt men alles vrij op cd's waar laat je de cd's zodra je ze hebt gebrand:? Je koopt van die plastic hoezen of van die katoenen cd opslag mappen. Ik ben nu op het momenteel in Hong Kong bij een textiel fabrikant... en ik vroeg me af of hij ook van die mappen kon maken, en hij heeft er eentje geproduceerd maar daar kon je maar 10 cd's in kwijt... nou ken ik veel mensen die divx filmpjes downloaden en weg branden op cd's.

Men zit heel snel al bij de 50 a 100 cd's om nou 10 van die mappen te hebben is het een beetje onhandig. Mijn vraag luid: zijn er meer mensen die zulke mappen willen aanschaffen zodat je 100 cd's in 1 map kwijt kan?

Als er nog meer suggesties zijn, zijn ze welkom.

Greetz,

Evail

Verwijderd

Topicstarter
Komt zeker door de enorme tijd verschil, ik ga nu lunchen hopen dat na de lunch wel mensen hebben gereageerd

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-05 09:51
Nee, ik koop van die CaseLogic's waar 200 of 256 CD's in kunnen (zo breed als een diskette) ideale mappen, 100 cd's is mij nog wat te weinig. www.caselogic.com kan je ze zien en misschien ideeen opdoen?

Flickr | Lego collectie

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
die heb ik ook allen maar voor wat minder ( 100) maar ze zijn perfect die dingen..gewoon te koop bij off*ce centr*.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ff een kijkje genomen naar die producten maar ze zijn godse duur man...

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Ik koop normaal ook mappen van 96 per map. Iets van 49,95 maar dan heb je ook een net mapje. Komt uit een travelcase serie o.i.d.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• The System
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-04 09:45
een mapje voor 100 cd's lijkt me eigenlijk wel ideaal.. ik heb nu 2 mapjes voor 48 ofzo en die zijn beide vol dus ik heb hier een paar cd's rondslingeren (wel in een doosje)

maar ligt volgens mij wel aan de prijs want die mapjes zijn altijd superduur... waardoor het aanschaffen van een spindel eigenlijk ook niet meer aantrekkelijk is... behalve dat je dan zo'n mapje makkelijk meeneemnt.\

//nog een nadeel is dat je de serial van de software op de cd moet neerkalken en dat werkt niet fijn terwijl je op een doosje gewoon aan de binnenkant de serial van je "back up" kunt opschrijven...

Verwijderd

Topicstarter
misschien moet er aan de binnenkant ook een soort van kladblokje komen waar je allerlei serial's op kan schrijven en een index kan maken of zo... of zo'n soort van halve inschuif map waar je je uit geprinte index a4tje in kan schuiven of iets in die geest?

Verwijderd

Topicstarter
De consumenten prijs gaat ongeveer rond de 30 a 40 gulden liggen... een map voor 100 cd's

• heuveltje
  • Laatst online: 22:44

heuveltje

KoelkastFilosoof

gebruik zelf van die cd -koffers, en dan gevuld met van die "envelopjes" passen 400 cd's in op die manier :9~
en je bent al voor 100 piek klaar :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• The System
  • Laatst online: 23-04 09:45
Op dinsdag 26 juni 2001 11:31 schreef Evail het volgende:
misschien moet er aan de binnenkant ook een soort van kladblokje komen waar je allerlei serial's op kan schrijven en een index kan maken of zo... of zo'n soort van halve inschuif map waar je je uit geprinte index a4tje in kan schuiven of iets in die geest?
wat ook kan tussen iedere "blaadje" met cd's een blaadje zetten dus |papier (met serial enz)| cd's |papier| cd's |papier |cd's enz enz.. snap je lijkt me een goed plan...

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-04 10:06

killercow

eth0

heb zelf gewoon van die cheepe koffers bij de gamma vandaan ;). werkt perfect, kunnen repcies 3 cds naast elkaar in. en er zit een draagband aan voor op lan-party's (neem nu 2 koffers en een pc mee op m'n schouders)

openkat.nl al gezien?

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-05 09:51
Op dinsdag 26 juni 2001 11:33 schreef Evail het volgende:
De consumenten prijs gaat ongeveer rond de 30 a 40 gulden liggen... een map voor 100 cd's
Als het stevige dingen zijn is het best aantrekkelijk kwa prijs, maar die Caselogic's zijn zo duur nog niet, ik spaar het uit door spindels te kopen :) fl 89,95 voor een 200CD exemplaar en fl 116,95 voor een 256CD exemplaar.

Flickr | Lego collectie

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-01-2024

Majestic

Neerlandici.

caselogic all the way !

'k heb er ook 1tje voor m'n Divxen, wil niet anders meer !

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 juni 2001 13:37 schreef -the system- het volgende:

[..]

wat ook kan tussen iedere "blaadje" met cd's een blaadje zetten dus |papier (met serial enz)| cd's |papier| cd's |papier |cd's enz enz.. snap je lijkt me een goed plan...
dan wordt het te dik. maar is het zo ontzettend veel werk om de serial op de cd te schrijven?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 juni 2001 18:31 schreef killercow het volgende:
heb zelf gewoon van die cheepe koffers bij de gamma vandaan ;). werkt perfect, kunnen repcies 3 cds naast elkaar in. en er zit een draagband aan voor op lan-party's (neem nu 2 koffers en een pc mee op m'n schouders)
Ik werk zelf dus ook bij een drive-in (www.obsession.nl) en daar hebben we 7 van die flight case koffers, even groot als die bij de gamma, die kisten van de gamma zijn groot en je kan ze nooit kwijt op zo'n lan, altijd ruimte te kort... Wat moet je overigens met zo veel cd's op een LAN?en wat als je nou geen 400 cd's hebt? alles rammeld en rammeld dan heen en weer :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 juni 2001 12:59 schreef heuveltje het volgende:
gebruik zelf van die cd -koffers, en dan gevuld met van die "envelopjes" passen 400 cd's in op die manier :9~
en je bent al voor 100 piek klaar :)
Hoe lang duurt het dan wel niet op een cd op te zoeken? als je mazzel hebt niet lang...
of deel je alles in? dat gedeelte is voor divx... dit gedeelte voor apz of zoiets? 400... is wel veel... maar het lijkt me te veel voor een LAN... kleine mappen van 100 lijkt mij toch wel handiger eerlijk gezegt.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 juni 2001 18:40 schreef TAG_Speedy het volgende:

[..]

Als het stevige dingen zijn is het best aantrekkelijk kwa prijs, maar die Caselogic's zijn zo duur nog niet, ik spaar het uit door spindels te kopen :) fl 89,95 voor een 200CD exemplaar en fl 116,95 voor een 256CD exemplaar.
Tsja die dingen zijn goedkoop omdat ze in China worden gemaakt. Ik zit hier op de office in Hong Kong iets meer welvarender dan in China... Binnenkort ga ik naar de fabriek in China, ben benieuwd:9

Verwijderd

Ik heb een mapje voor 24 cd's. Groter, en zwaarder moet het niet worden. Tenminste, om vaak mee te nemen. Als het puur voor opbergen is, dan ga ik liever voor het genoemde koffer-idee.
Weet niks te verbeteren aan die CaseLogic-ontwerpen. Alleen de prijs is idd iets te hoog.

Verwijderd

Topicstarter
je moet er 2 van die kleine naast elkaar leggen dan heb je het ontwerp van mijn map met een capisiteit van 100 cd's. en de sleuven zijn van goeie kwaliteit.

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 03:42 schreef Evail het volgende:
je moet er 2 van die kleine naast elkaar leggen dan heb je het ontwerp van mijn map met een capisiteit van 100 cd's. en de sleuven zijn van goeie kwaliteit.
Eigenlijk dus zoiets:

Afbeeldingslocatie: http://www.eynstein.nl/ai/14506.jpg

Geen noemenswaardig verschil met bestaande producten eigenlijk. En het is capaciteit.

Verwijderd

Topicstarter
nee,

Sorry, kben net wakker
Pagina: 1