Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Wat zijn voor grote )*&(^&$^#$%@#$R&(%^*(&(*^*(&^*(&^(*&^*^&*(%&^%^$^*(&^(*&)/-/*-+*-/-_()_*(()&*(*^&^$%$@#@~!!
lui daar bij abit hebt ik eindelijk naar mijn menig een ideaal moederbord als opvolger van mijn o zo oude gigabyte.
Nou ja als het langer dan 6 weken duurt toch maar een asus dan maar.
lui daar bij abit hebt ik eindelijk naar mijn menig een ideaal moederbord als opvolger van mijn o zo oude gigabyte.
Nou ja als het langer dan 6 weken duurt toch maar een asus dan maar.
Ok weer iets nieuws. Ik had eergisteren een e-mail gestuurd naar Abit met een vraag over het maximum aan te sluiten aantal IDE devices op de KT7 en de KT7-RAID. Terloops had ik ook nog even gevraagd wanneer ze leverbaar zouden gaan worden en dit is wat meneer Joost Bazelmans van ABIT FAE Europe te zeggen had:
De mail is vandaag om elf uur 's ochtends verstuurd, maar wéér andere informatie dus. Ik word hier echt helemaal gek van> KT7: 4 ide devices, KT7-RAID 8 ide devices. De KT7 is waarschijnlijk
> volgende week leverbaar, de KT7-RAID over ± 6 wekenp
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy