KT7 recall!?

Pagina: 1
Acties:

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-08 17:05
Ik had met hard-ware.nl contact opgenomen wat betreft de datum waarop de Abit KT7 leverbaar zou worden en ik kreeg de volgende reactie:
Vanmorgen krijg ik bericht dat alle KT7 borden teruggeroepen zijn naar de
Abit fabriek.
Er zit dus een fout in welke weet ik nog niet.
Dit zou zeker niet mooi zijn want dan is er een behoorlijke kans dat ze natuurlijk flink worden uitgesteld! Iemand die hier meer vanaf weet?

*UPDATE* Ik heb Acal (importeur van Abit) gebeld en die zeiden dat ze het bord eigenlijk deze week al binnen verwachtten, maar dat dat niet doorging en dat ze nu over twee à drie weken verwacht werden. Toen ik hem vroeg of het waar was dat er een defect zat in het bord en dat ze allemaal teruggeroepen werden naar de fabriek zei hij: "Ja dat zou best kunnen maar ik heb daar in ieder geval nog niets van gehoord".

Ondertussen heb ik ook weer contact opgenomen met hard-ware.nl en zij zijn van mening dat 'de release helaas voor onbepaalde tijd is uitgesteld' :(

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• KALN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05-2025
Wat zijn voor grote )*&(^&$^#$%@#$R&(%^*(&(*^*(&^*(&^(*&^*^&*(%&^%^$^*(&^(*&)/-/*-+*-/-_()_*(()&*(*^&^$%$@#@~!!

lui daar bij abit hebt ik eindelijk naar mijn menig een ideaal moederbord als opvolger van mijn o zo oude gigabyte.

Nou ja als het langer dan 6 weken duurt toch maar een asus dan maar.

Verwijderd

Er staat een ASUS A7V in de vraag en aanbod.......................

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-08 17:05
Ok weer iets nieuws. Ik had eergisteren een e-mail gestuurd naar Abit met een vraag over het maximum aan te sluiten aantal IDE devices op de KT7 en de KT7-RAID. Terloops had ik ook nog even gevraagd wanneer ze leverbaar zouden gaan worden en dit is wat meneer Joost Bazelmans van ABIT FAE Europe te zeggen had:
> KT7: 4 ide devices, KT7-RAID 8 ide devices. De KT7 is waarschijnlijk
> volgende week leverbaar, de KT7-RAID over ± 6 wekenp
De mail is vandaag om elf uur 's ochtends verstuurd, maar wéér andere informatie dus. Ik word hier echt helemaal gek van :(

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy