Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassstb
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 24-04 11:55
Ik ben toe aan een nieuwe TV, opzoek naar een 55" omdat ik ruim 3,5 meter van de TV zit. Ik twijfels tussen 2 modellen van LG, de OLED HD versie: 55EG910V of de LED 4K met HDR en 200hz versie: 55UH850V

Beide met een prijs van 1800€

Wat is nu beter omdat vanwege de afstand het verschil in FullHD en 4K bijna miet zichtbaar is, of is OLED echt veel beter ondanks gebrek aan HDR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demon326
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:56
De 910V kan je, als je een beetje oplet nog goedkoper vinden dan 1.800 €... Ik zou voor de OLED gaan, ik kom van een samsung plasma naar de 910V en het beeld is gewoon om je vingers af te likken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bassstb
De 910V is wel curved, dat vind ik dan wel jammer.
Ik heb nu een Panasonic met NeoPDP scherm, prachtig, maar te klein helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:37
Ik denk dat oled een grotere stap in kwaliteit is dan uhd. Ben zelf ook geen fan van curved schermen, maar die van de 910v is niet echt uitgesproken. Zou even in de winkel gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Aankoopadvies dus een verhuizing naar CEA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-05 19:54
Bij de mediamarkt heb je de cashbackdagen nu:
http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/cashbackdagen.html

Elke 100,- krijg je 12.50 korting.

Heb de 910V zelf ook, en ben er meer dan tevreden over. Ook gekozen ivm kijkafstand van 3m voor een FHD oled ipv een 4K lcd.
Curve valt behoorlijk mee. Stuk minder dan de Samsungs curved modellen. Moet je gewoon in het echt zien.

[ Voor 56% gewijzigd door DeBaroN op 29-06-2016 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Bassstb schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 22:09:
Tweaker Dimens adviseerde in een ander topic die curve in het echt te bekijken.

De curve is minimaal, veel minder sterk gebogen als bijv een samsung.

Ik heb hem ook gezien en de curve is idd niet zo heel extreem hoor.

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-05 17:14
Absoluut de Oled. Heb ervaring met beide soorten tv's en het is een wereld van verschil. Door het veel grotere contrast is de ervaring van scherpte zeker net zo hoog als 4k. De kleuren zijn veel beter en geen gezeik met grijs zwart.
Heb zelf helaas een LCD gekocht, ging er enigzins vanuit dat in 2015 dat soort problemen wel minder zouden zijn geworden maar blijft behelpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• demon326
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:56
Die curve valt echt niet op als je kijkt hoor! Ik zit er niets een recht voor en de curve valt mij gewoonweg niet op omdat deze zo subtiel is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

die Neo is nog een reden om voor OLED te gaan.

Tijdje terug is mijn panasonic plasma overleden waardoor ik nu dus ook aan de LCD ben. Hoewel mijn sony best prima zwart doet, ging mijn plasma verder.

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:56
Ik ga even met interesse meelezen, ben aan het rondkijken voor een nieuwe televisie voor beneden met de oplevering van de woning in oktober en zoek ook minimaal een 55inch model 4K ondersteuning (HDR optioneel) in combinatie met Nvidia Shield/Marantz NR 1606

Weet niet of je iBood vandaag gezien hebt maar die heeft de TX-65CR730E in de aanbieding voor 1299

[ Voor 13% gewijzigd door lubbertkramer op 29-06-2016 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
lubbertkramer schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 09:55:
Ik ga even met interesse meelezen, ben aan het rondkijken voor een nieuwe televisie voor beneden met de oplevering van de woning in oktober en zoek ook minimaal een 55inch model 4K ondersteuning (HDR optioneel) in combinatie met Nvidia Shield/Marantz NR 1606

Weet niet of je iBood vandaag gezien hebt maar die heeft de TX-65CR730E in de aanbieding voor 1299
Vanmorgen al uitverkocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:20
Ik zat een paar weken geleden voor bijna dezelfde keuze. Uiteindelijk vanwege 4K, ondersteuning voor beide HDR formaten, vlak scherm, oled wat nog niet helemaal klaar is en de 4k prijzen er nog niet naar zijn, gekozen voor de 55UH850V. Voor 1499€.

Zeer tevreden mee. Een hele grote vooruitgang op mijn oude Samsung PS51nogiets plasma.

Afgaande op verschillende reviews was ik zeer benieuwd naar de performance bij mij thuis en in mijn ogen, maar ik herken, na afstelling van het beeld, zo goed als niets van de minpunten uit die reviews.

Eind 2017 wordt er gestart met 4k uitzendingen, op Netflix is er al een serieus 4k aanbod en er komt steeds meer met HDR. Ik wilde niet over een jaar balen dat ik een full HD tv HD gekocht wat toen al niet meer bij de tijd was.

[ Voor 17% gewijzigd door Valderrama op 29-06-2016 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Valderrama schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 14:06:
Eind 2017 wordt er gestart met 4k uitzendingen
Heb je daar een bron van? Hilversum heeft namelijk - voor zover ik weet - helemaal geen plannen om af te stappen van 1080/50i. Zowel de contentmakers, zenders als providers zullen over moeten stappen op de hoge resolutie alvorens het zin heeft en het lijkt er niet op dat we dit op korte termijn mogen meemaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:20
4K uitzendingen zijn er nu al kennelijk: http://www.letsgodigital.org/nl/42049/ek-voetbal-4k/

En ziggo komt met een decoder in 2017: http://www.totaaltv.nl/ni...-ultra-hd-tv-decoder.html

Ik verwacht zelf dat tegen het einde van 2017 er aardig wat in 4k wordt doorgesluisd.

[ Voor 54% gewijzigd door Valderrama op 29-06-2016 15:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBaroN
@TS Bassstb

Je geeft zelf aan dat je op 3.5m zit en een tv wil met een diameter van 55''

Zet is FHD en 4K content op een usb en ga de tv's bekijken op 3.5m afstand.
Heb ik ook gedaan. Gewoon naar de Mediamarkt of zo en dan vragen of je usb mag inpluggen en kijken maar.
Ik zag mooier beeld op de FHD oled dan op een 4k lcd in dezelfde prijsklasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
Het gaat maar om een kleine selectie klanten die het beperkte aanbod UHD bij KPN mag testen. Dit gaat om speciale kanalen en niet over de reguliere zenders. Voetbal van de NPO zal dus niet in UHD uitgezonden worden.
En ziggo komt met een decoder in 2017: http://www.totaaltv.nl/ni...-ultra-hd-tv-decoder.html

Ik verwacht zelf dat tegen het einde van 2017 er aardig wat in 4k wordt doorgesluisd.
Dit is dus pas een van de schakels die nodig is voor UHD en dit is pas in 2017. Dan nog zullen de contentmakers en zenders ook moeten gaan aanbieden in UHD en bij de reguliere zenders zijn daar geen plannen voor. Zelfs nu is er nog veel content opgenomen in SD en niet eens in FHD. Het gaat dus gewoon nog heel lang duren. De verwachting dat er in 2017 al aardig wat zenders in UHD te bekijken is, is dan ook onrealistisch. Voor de reguliere zenders zoals de NPO kunnen we wel verwachten dat rond 2020 pas uitgezonden zal worden in UHD - in ieder geval niet op korte termijn.

Voor UHD zul je voorlopig bij streaming en UHD Blu-Ray moeten zijn. En zelfs daar is het aanbod nog steeds mager zoals ook te lezen is in de link die ik eerder heb gepost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bassstb
Jullie maken de keuze niet makkelijker :) Ik ga zaterdag bij de MM kijken met mijn eigen ogen. OLED heeft mijn voorkeur vanwege de kleur/details. Maar ik weet niet of 4K dat met HDR content dat kan winnen.

Oled vs 4K HDR. Wie wint?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dimens
Bassstb schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 20:25:
Jullie maken de keuze niet makkelijker :) Ik ga zaterdag bij de MM kijken met mijn eigen ogen. OLED heeft mijn voorkeur vanwege de kleur/details. Maar ik weet niet of 4K dat met HDR content dat kan winnen.

Oled vs 4K HDR. Wie wint?
Dat ligt natuurlijk aan de modellen. Maar over het algemeen kun je zeggen dat OLED meer waarde zal bieden dan HDR op LCD. De goede contrastwaardes van OLED zijn immers op al het content zichtbaar waar voor HDR enkel de content dat daarvoor is gemaakt er profijt van heeft.

Een objectieve kijk op beide modellen:

http://uk.rtings.com/tv/reviews/lg/eg9100

http://uk.rtings.com/tv/reviews/lg/uh8500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy77
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-05 10:19
Ik ben ook al even de LG-55EG910V aan het bekijken, maar heb toch nog een vraag.

Bij welke kijkafstand komt de tv het meest tot zijn recht? Ik zit op 2.5m afstand ongeveer. Hoeveel inch raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Hier ook de 910V. Ik zit zelf op bijna 3m afstand van de tv. Zelf zeer tevreden, dus 2.5m lijkt mij ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serienummer
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-05 15:00
Hoi, Ik ben me ervan bewust dat het een oud topic is, Ik ben hier gekomen via google.
Ik ben ook op zoek naar een nieuwe TV. Ook ik was van plan een OLED tv van LG te kopen.

De baas heeft eindelijk goedkeuring gegeven en we zijn naar de media markt gegaan.
De persoon vertelde dat het toch niet zn mooi beeld was als we allemaal denken.
Ik vroeg de persoon waarom. En daar kwam het hele verhaal. Nette man.

Burn-in was een van de problemen. Maar ik gebruik hem niet als PC monitor en met de TV beelden van tegenwoordig denk ik niet dat ik last krijg van dit fenomeen.

Hij liet on een foto zien van een tempel met een gat naar binnen. Was een mooie foto. Heel vaag zag ik een paar ogen. Kon niet goed zien wat het was. Deze zelfde foto heeft hij ook laten zien op een Sony LCD 4K HDR.
Op deze kon je zeer duidelijk zien dat er een kat verborgen zag in het gat.

HDR is dus nog wel een dingetje dat opgelost moet worden !? Wat is jullie mening?

De refresh rate was wel zeeer goed op de OLED en weer zeer minder op die Sony.

Groeten
Palermo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
serienummer schreef op zondag 7 mei 2017 @ 22:25:
Hoi, Ik ben me ervan bewust dat het een oud topic is, Ik ben hier gekomen via google.
Ik ben ook op zoek naar een nieuwe TV. Ook ik was van plan een OLED tv van LG te kopen.

De baas heeft eindelijk goedkeuring gegeven en we zijn naar de media markt gegaan.

Burn-in was een van de problemen. Maar ik gebruik hem niet als PC monitor en met de TV beelden van tegenwoordig denk ik niet dat ik last krijg van dit fenomeen.

Hij liet on een foto zien van een tempel met een gat naar binnen. Was een mooie foto. Heel vaag zag ik een paar ogen. Kon niet goed zien wat het was. Deze zelfde foto heeft hij ook laten zien op een Sony LCD 4K HDR.

HDR is dus nog wel een dingetje dat opgelost moet worden !? Wat is jullie mening?

Groeten
Palermo
Als oud-verkoper van een grote elektronicawinkel is mijn mening dat deze verkoper best wel goed weet hoe in te spelen op het gevoel van een klant, om zo iets te verkoper waarop hij zeer vermoedelijk meer verdient en waar meer provisie zit dan de OLED-televisie van LG.

Nu mag hij de test met het beeld van de kat nog eens uitvoeren op een goed ingestelde OLED-televisie die niet in de winkelmodus staat. Of speel zelf even met de instellingen en verlaag het contrast en verhoog de helderheid. Dan zie je dat OLED-televisie ook gewoon in staat zijn dit beeld weer te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:04
serienummer schreef op zondag 7 mei 2017 @ 22:25:

Groeten
Palermo
Op youtube heb je een mooi kanaal (uit canada) die op redelijk objectieve wijze veel tv's vergelijkt:
YouTube: Rtings.com

Niet alleen daar, maar op veel websites komen de OLED's van LG als beste naar voren.
Ik zou alleen wel even door sparen totdat je een LG B6 kan kopen.

In dit topic wordt aangegeven dat die TV voor 1600-1650 te krijgen is, als je belt met de juiste winkel: \[Prijs-discussie] OLED Televisies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serienummer
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-05 15:00
Heren dank je wel.

Ik had inderdaad de B6 op het oog. Ziet er erg mooi uit. Toch ook bij de Rtings zijn ze er niet heel enthousiast over.

Ik ga het OLED topic nog even goed lezen en de ervaringen door akkeren.
Ik moet er even een goed bij krijgen.. Misschien toch nog een keer naar de mediamarkt.

Dank je wel..

Zijn er mensen met een B6 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 02:29
serienummer schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 21:57:
Heren dank je wel.

Ik had inderdaad de B6 op het oog. Ziet er erg mooi uit. Toch ook bij de Rtings zijn ze er niet heel enthousiast over.

Ik ga het OLED topic nog even goed lezen en de ervaringen door akkeren.
Ik moet er even een goed bij krijgen.. Misschien toch nog een keer naar de mediamarkt.

Dank je wel..

Zijn er mensen met een B6 ?
Ik heb een B6 en er nog geen seconde spijt van gehad. :)
Als ik jou was zou ik bij de Mediamarkt uit de buurt blijven, alle TV's staan daar op standje fel en dat maakt het erg lastig vergelijken.
Misschien is er een tweaker bij jou in de buurt waar je een keer mag kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:43
Ik zit momenteel met hetzelfde dilemma. Ik wil ook een 55" TV, mijn oog is gevallen op de KS8000 van Samsung of de B6 van LG. Scheelt zo'n €300,- als ik de goedkoopste aanbieders met elkaar vergelijk. Keuze's, keuze's, keuze's....

Persoonlijk vind het ik design van de LG een stuk minder mooi dan de Samsung. Kwestie van smaak natuurlijk. SMART TV functie's maken me niet uit, daar heb ik een NUC voor. Budget voor een soundbar is er (nog) niet, dus voorlopig ga ik even TV kijken met het geluid uit de TV zelf. Zijn er hier mensen die ook de overweging hebben gemaakt tussen de KS8000 en de B6?

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hammetje schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 12:23:
Zijn er hier mensen die ook de overweging hebben gemaakt tussen de KS8000 en de B6?
Ik dan tussen de KS7000 en B6 maar enfin. De B6 heb ik twee weken in huis gehad. De kijkhoeken bevielen, dat zwart echt zwart is omdat pixels aan en compleet uit = zwart kunnen was ook fijn. Idem met de brede ondersteuning aan HDR-formats (Niet alleen HDR10 maar ook DolbyVision en wellicht later HLG dit jaar) Het punt is wel dat ik niet gewend ben om in een compleet verduisterde kamer tv te kijken, films te kijken of te gamen. Ik heb altijd de tv aanstaan in een verlichte ruimte. Neem dan het prijsverschil mee in de berekening en ik stelde mijzelf de vraag: wil ik 650 euro meer uitgeven voor DolbyVision, betere kijkhoeken/perfecte zwartwaardes?

Daarop was het antwoord nee. Voor dat prijsverschil heb ik een nieuwe PS4 pro met games in huis en houd nog geld over voor genoeg andere gadgets. Evenwel bleek mijn KS7000 exemplaar een maandagmorgenmodel te zijn (wss is dat ook de reden voor de afprijzing geweest) Er waren geen pixeldefecten of een backplate die losliet. Nee: er zat iets verkeerd in de BIOS waardoor wit roze uitsloeg en rood overdreven felrood getoond werd. Ongeacht mijn instellingen via expertinstellingen, ongeacht calibratie. Dus die ging retour. Een vervangend exemplaar hadden ze niet meer liggen, wel de KS9000 maar ik wil geen curved scherm in huis.

Geld terug en ik heb nu een pricewatch: Sony KD-55XE9005 Zwart onderweg van Foto Video Smits in Arnhem. Die werd voor 1400 + 50 euro bezorgkosten op Ebay.de te koop gezet. Sony heeft een cashback van 100 euro lopen nu dus kom ik uit op 1350 euro. Bespaar ik nog steeds 250 euro tov de B6, al geef ik 400 euro meer uit tov de KS7000. Of dat het voor mij waard is? Geen idee. Ik ben benieuwd naar de full aray local dimming tov de edge-lit die ik in de KS7000 bezig heb gezien.

Oled is nog enorm in ontwikkeling (zie verschil tussen de B6 en C7), er valt nog genoeg te verbeteren qua motion handling, peak brightness ivm LED-tv's. Op sommige vlakken streeft OLED LED al voorbij, op andere vlakken nog niet. De Sony beschouw ik als tussenoplossing. Zodra oled wat meer uitgekristalliseerd is en de prijzen van 4k hdr oleds meer richting 1000/1250 regio gaan voor het budgetmodel dan zal ik het nogmaals overwegen. De overweging is persoonsgebonden, ik weet niet hoe jij graag tv kijkt of wil gamen. Zelf zie ik wel de voordelen van oled, dat heb ik zelf mogen ervaren thuis. Maar ongeacht of je een Samsung KS8000 als uitlopend model dit jaar of een LG B6 als uitlopend model dit jaar op de kop tikt: het zijn beide prima 4k HDR ondersteunende televisies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrneo87
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-01-2022
Joosie200 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 13:20:
[...]

Ik dan tussen de KS7000 en B6 maar enfin. De B6 heb ik twee weken in huis gehad. De kijkhoeken bevielen, dat zwart echt zwart is omdat pixels aan en compleet uit = zwart kunnen was ook fijn. Idem met de brede ondersteuning aan HDR-formats (Niet alleen HDR10 maar ook DolbyVision en wellicht later HLG dit jaar) Het punt is wel dat ik niet gewend ben om in een compleet verduisterde kamer tv te kijken, films te kijken of te gamen. Ik heb altijd de tv aanstaan in een verlichte ruimte. Neem dan het prijsverschil mee in de berekening en ik stelde mijzelf de vraag: wil ik 650 euro meer uitgeven voor DolbyVision, betere kijkhoeken/perfecte zwartwaardes?

Daarop was het antwoord nee. Voor dat prijsverschil heb ik een nieuwe PS4 pro met games in huis en houd nog geld over voor genoeg andere gadgets. Evenwel bleek mijn KS7000 exemplaar een maandagmorgenmodel te zijn (wss is dat ook de reden voor de afprijzing geweest) Er waren geen pixeldefecten of een backplate die losliet. Nee: er zat iets verkeerd in de BIOS waardoor wit roze uitsloeg en rood overdreven felrood getoond werd. Ongeacht mijn instellingen via expertinstellingen, ongeacht calibratie. Dus die ging retour. Een vervangend exemplaar hadden ze niet meer liggen, wel de KS9000 maar ik wil geen curved scherm in huis.

Geld terug en ik heb nu een pricewatch: Sony KD-55XE9005 Zwart onderweg van Foto Video Smits in Arnhem. Die werd voor 1400 + 50 euro bezorgkosten op Ebay.de te koop gezet. Sony heeft een cashback van 100 euro lopen nu dus kom ik uit op 1350 euro. Bespaar ik nog steeds 250 euro tov de B6, al geef ik 400 euro meer uit tov de KS7000. Of dat het voor mij waard is? Geen idee. Ik ben benieuwd naar de full aray local dimming tov de edge-lit die ik in de KS7000 bezig heb gezien.

Oled is nog enorm in ontwikkeling (zie verschil tussen de B6 en C7), er valt nog genoeg te verbeteren qua motion handling, peak brightness ivm LED-tv's. Op sommige vlakken streeft OLED LED al voorbij, op andere vlakken nog niet. De Sony beschouw ik als tussenoplossing. Zodra oled wat meer uitgekristalliseerd is en de prijzen van 4k hdr oleds meer richting 1000/1250 regio gaan voor het budgetmodel dan zal ik het nogmaals overwegen. De overweging is persoonsgebonden, ik weet niet hoe jij graag tv kijkt of wil gamen. Zelf zie ik wel de voordelen van oled, dat heb ik zelf mogen ervaren thuis. Maar ongeacht of je een Samsung KS8000 als uitlopend model dit jaar of een LG B6 als uitlopend model dit jaar op de kop tikt: het zijn beide prima 4k HDR ondersteunende televisies.
Maar vind je de Sony beter dan de B6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Mrneo87 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 19:01:
[...]

Qua helderheid ja, qua rest nee. En toen ik een E6 kon kopen voor net zoveel als de Sony wist ik genoeg. Sony retour, LG here to stay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
De helderheid van een b6 is meer dan goed. Gewoon weer een nieuwe marketinghyp. Zou me niks verbazen als een b6 helderder is dan de high end lcd's van 2 jaar geleden, toen was het begrip helderheid nog niet van belang.

Ik kijk op mijn b6 die in een zeer lichte kamer staat en dat gaat perfect. Enige waar je last van hebt is reflectie maar niet meer dan op een andere tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrneo87
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-01-2022
Malt007 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 19:54:
De helderheid van een b6 is meer dan goed. Gewoon weer een nieuwe marketinghyp. Zou me niks verbazen als een b6 helderder is dan de high end lcd's van 2 jaar geleden, toen was het begrip helderheid nog niet van belang.

Ik kijk op mijn b6 die in een zeer lichte kamer staat en dat gaat perfect. Enige waar je last van hebt is reflectie maar niet meer dan op een andere tv.
Kijk je ook voetbal op je B6? ziet dat er goed uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Mrneo87 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:49:
[...]

Kijk je ook voetbal op je B6? ziet dat er goed uit?
Op mijn B6 kijk ik geen gewone tv, echter mijn broertje heeft een 2015 model (weet niet welke) maar dus een jaar oudere 4k variant en daar ziet voetbal er prima uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homer J.Simpson
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-04 23:54
Ik heb zelf sinds bijna 2 jaar een LG 910V waarom een MS Mediacenter staat aangesloten. In het begin was ik bang voor burn-in maar na twee jaar kijk ik er echt niet naar om: nog niks gezien en ik laat hem toch echt soms 6 uur op desktop staan. TB dimt dan zelf en dat is blijkbaar afdoende.
voor mij overigens NOOIT meer LCD, QLED of wat dan ook, ALLEEN nog OLED. Wat een TV, ga binnenkort de 65C7V halen!!

[ Voor 0% gewijzigd door Homer J.Simpson op 17-06-2017 13:30 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-05 14:28

FeaR

In GoT we trust

Mrneo87 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 19:01:
[...]
Dit kan perfect in een eigen topic of in één van de OLED topics in Televisies & Beamers. De discussie hier aan gaan en zo het topic van een ander kapen is niet gewenst.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.