DPC-draad zwaar overgewaardeerd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zijn er nog collega's wakker? Ik ben gewoon geschrokken van de moderaties in de DPC draad! Neem deze bijvoorbeeld: is dat nu +4 waard? |:(

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Ben net wakker :)
M'n eerste acite van vandaag :P is ......
Kortom nu nog maar op +3 :P

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Net ook ff geweest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zo, ook ff bijgeschaafd... zo staat alles wel aardig OK dacht ik.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 15:45
Toevallig. :)
Gisternacht keek ik voor het eerst sinds tijden in een DPC-draadje en ik verbaasde me ook over de moderatie. Soepelere moderatie is okee, maar er stonden minstens 3 reacties op +4 die daar imho niet hoorden. :o

Misschien moeten we ze vaker in de gaten houden, die DPC-draadjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stonden er wel meer aan de hoge kant, ik heb een aantal posts dan ook kennis laten maken met het grote TgF-mes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Laatst online: 11-10 21:18
Hm, ouwe bekende:

http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=317188
code:
1
/\ \/ /\ \/ /\ \/ /\ \/ /\ \/

-reactie

http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=317435

Heb ze net weer omlaag gegooid, 't is nog steeds scoren met het kopiëren en plakken van draadjes van GoT naar de frontpage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

hehehe :P
Da's idd een bekende verhaaltje :)
loop er starks noig wel weer effe door, ben eerst weer met de Queue en oudere draadjes aan't checken, staan wel weer genoeg in ;(

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Zeg, tha_snail, nu we het toch over DPC hebben, jij bent dus DPC'er met Molicepet. Dan weet jij vast wat er hiermee moet gebeuren. :)

Ik weet niet eens of het erg is wat ie doet, want ik ben niet zo thuis op de DPC-achtergronden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
Jep, da's een misdaad :P Maar het is in feite ook behulpzaam voor DPC. Tja, het mag niet, maar het is wel behulpzaam. Verder is deze reactie, en die die daar op volgt ook informatief voor newbees die niet weten dat het niet mag. Dus ik vind hem wel goed staan op 1, zichtbaar voor iedereen. Als een soort waarschuwinkje.

Maar als het niet als waarschuwing kan dienen, dan zou ik zeggen: Naar de kelder er mee! Het brengt natuurlijk wel mensen op verkeerde ideeën, en het is gewoon illegaal. 't Is maar hoe je het bekijkt, of hoe je het wil bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook een moddende DPC'er, maar tha_snail, je moet mij toch eens uitleggen waar ik kan lezen dat het illegaal is.

Ik wist dat dus niet, kijk ik kan mij voorstellen dat je baas er niet gelukkig van wordt, maar dat is ter verantwoording van de "dader", daar kan DPC weining aan doen.

Dat het niet netjes is, okay en dat DPC daarom voor dat soort acties geen reclame wil maken, prima, maar vanuit DPC gezien zou ik het zeker niet illegaal noemen.

Ik kon het in ieder geval niet zo snel terugvinden in de DPC FAQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Alsof ik geen koetje draai in mijn Taskbar... Wacht, ik zal het effe bewijzen. >:)

Maar het ging me niet zozeer om de moderatie van die reactie op T.net, maar eerder om de procedure die eventueel gevolgd moet worden als die user echt iets illegaals doet. Ik ben niet zo bekend op het DPC-forum, dus ik heb geen flauw idee of het illegaal is, wat ie doet, of er vanuit de DPC-crew tegen wordt opgetreden en ik dacht: 'ik meld het wel even hier, omdat de reactie in kwestie in een oude draad stond, waar anders makkelijk overheen gelezen wordt'.

Vandaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
Op donderdag 28 juni 2001 12:06 schreef TgF het volgende:
Ik ben ook een moddende DPC'er, maar tha_snail, je moet mij toch eens uitleggen waar ik kan lezen dat het illegaal is.

Ik wist dat dus niet, kijk ik kan mij voorstellen dat je baas er niet gelukkig van wordt, maar dat is ter verantwoording van de "dader", daar kan DPC weining aan doen.

Dat het niet netjes is, okay en dat DPC daarom voor dat soort acties geen reclame wil maken, prima, maar vanuit DPC gezien zou ik het zeker niet illegaal noemen.

Ik kon het in ieder geval niet zo snel terugvinden in de DPC FAQ.
Hm, tja, ik kan het ook niet zo snel vinden, wat irritant, ik kan het niet makkelijk onderbouwen :( Ik weet niet of je het verhaal van Bill Goldberg kent, die draadjes en de meningsverschilletjes tussen DPC en D.net zijn met BC3 vergaan :'( zouden mooie voorbeeldquotes in staan over van alles en nog wat betreffende het illegaal plaatsen van }:O op computers. Uiteindelijk heeft het consequent ontvangen bij Ivo van abuse-mailtjes over het installeren van koeien op computers waar het niet mocht van Bill, geleid tot het verwijderen van hem uit de stats, iets dat natuurlijk een behoorlijke straf was voor DPC. Bill Goldberg was immers 1 van de 'grootste koeien' van DPC.

Ik zal nog even doorzoeken, zoiets moet toch ergens beschreven staan? De reactie van NightBird onder bovenstaande reactie geeft ook lichtelijk aan dat het in elk geval wel een mondelinge regel is, zoiets kan gewoon niet. Maar waar staat dit zwart op wit...
Op donderdag 28 juni 2001 15:58 schreef Thor-korenwolf het volgende:
Alsof ik geen koetje draai in mijn Taskbar... Wacht, ik zal het effe bewijzen. >:)

Maar het ging me niet zozeer om de moderatie van die reactie op T.net, maar eerder om de procedure die eventueel gevolgd moet worden als die user echt iets illegaals doet. Ik ben niet zo bekend op het DPC-forum, dus ik heb geen flauw idee of het illegaal is, wat ie doet, of er vanuit de DPC-crew tegen wordt opgetreden en ik dacht: 'ik meld het wel even hier, omdat de reactie in kwestie in een oude draad stond, waar anders makkelijk overheen gelezen wordt'.

Vandaar. :)
Dat wist ik niet :) Ik had meer een gedachtengang: "Het zal wel over die moderatie gaan, daarom zet hij het ook in TMF en niet in DPC." Misschien een idee om het in DPC te posten (daar gaat het uiteindelijk over), of in LA/SU: of het illegaal is? Nu weet ik het namelijk ook niet meer :? |:( ;(

Edit: een draadje gevonden waar iets er over in staat. + link hersteld. + nog een draadje. + nog 1 waarin iets wordt gezegd over regels :)

En hebbus! De Policy van D.net :) Everything's in there, inclusief:
distributed.net keurt ongeautoriseerd gebruik van haar software op computersystemen niet goed. Je mag distributed.net software niet gebruiken op een systeem tenzij je eigenaar bent van een systeem of uitdrukkelijke toestemming hebt van de eigenaar voor het gebruik van distributed.net software.
Pagina: 1