Game PC World of Warcraft

Pagina: 1
Acties:

• Tuphlos
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16-03-2022
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Wat ik met mijn pc wil doen is de game World of Warcraft spelen op high/ultra setting.

Wat mag het systeem gaan kosten?
600 euro.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb de MSI GTX 970 over kunnen nemen.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Processor , moederbord , geheugen intern , behuizing , voeding en een SSD

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als het kan een redelijk stille pc , die niet te warm wordt.

Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om te overklokken.

Wat verwacht je van ons?
Ik heb een tijdje geleden deze build laten samenstellen , speciaal voor World of Warcraft. Voordat ik alle componenten ga bestellen , wil ik zeker weten of dit het beste is wat ik kan krijgen voor dit geld. Ik doe niet aan streamen/fotoshoppen etc. Dit is een specifieke build voor World of Warcraft. Voor mij is 600 euro een hoop geld , dus wil ik zeker weten of ik het juiste bestel. Mocht ik nog 100 euro extra te besteden hebben , wat zou ik dan kunnen wijzigen.

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-6500 Boxed€ 199,-€ 199,-
1MSI B150A GAMING PRO€ 104,89€ 104,89
1Corsair Carbide SPEC-03 White Led€ 59,95€ 59,95
1Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16€ 67,95€ 67,95
1Corsair CX450M€ 51,57€ 51,57
1Crucial BX100 250GB€ 78,-€ 78,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 561,36

Ik wil jullie alvast bedanken voor jullie wijsheid. :) _/-\o_

• mcmlevi
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 09-01-2022
Ik vind persoonlijk die kast niet heel mooi, deze vind ik een stuk mooier en is maar 2 euro duurder: pricewatch: NZXT S340 Zwart

ook kan je nog 20 euro besparen door voor de pricewatch: Intel Core i5-6400 Boxed te gaan het verschil merk je niet. en als je nog iets ruimte hebt in je budget is een iets grotere ssd ook wel fijn mocht je ooit meer willen gaan doen: pricewatch: Crucial BX200 480GB

verder mooie build.

• Tuphlos
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16-03-2022
Dankje wel voor je feedback Levi. Ik denk dat de kast een persoonlijke smaak is. Ik vind hem erg mooi.

Ik zal de processor , maar zeker de ssd in overweging nemen , omdat ik het ook wel iets aan de krappe kant vind , voor het geval ik ooit meer wil doen dan alleen World of Warcraft.