Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, ik heb nu oudere hardware draaien en dat werkt niet lekker met mijn nieuwe monitor(wist ik stiekem al voor het monitor kocht). Daarom wil ik iets nieuws in elkaar zetten (het kriebelt al!)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geprobeerd om onder de €1500 te blijven, ik hoop dat jullie deze uitdaging ook aangaan
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
LG 34UC87C-B Zwart, muis en toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Nieuw systeem zonder storage.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel, Nvidia en Fractal wegens goede ervaringen in het verleden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stille pc want hij komt op het bureau te staan (moet hem wel kunnen zien) en ik probeer om een zwart wit thema aan te houden.
Ga je overklokken?
Ik ga overklokken met dit systeem (eerste keer, dus tips zijn welkom, heb me er natuurlijk erg goed op ingelezen)
Wat verwacht je van ons?
Ik wil dat jullie (met name degene die al kennis met overklokken hebben) kijken naar dit systeem om me tips te geven. Misschien heb ik net een k*t moederbord gekozen wat een ramp is om over te klokken, of weten jullie een goedkopere vervanging voor een bepaald onderdeel.
Mijn overzicht:
Gamen, ik heb nu oudere hardware draaien en dat werkt niet lekker met mijn nieuwe monitor(wist ik stiekem al voor het monitor kocht). Daarom wil ik iets nieuws in elkaar zetten (het kriebelt al!)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geprobeerd om onder de €1500 te blijven, ik hoop dat jullie deze uitdaging ook aangaan
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
LG 34UC87C-B Zwart, muis en toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Nieuw systeem zonder storage.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel, Nvidia en Fractal wegens goede ervaringen in het verleden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stille pc want hij komt op het bureau te staan (moet hem wel kunnen zien) en ik probeer om een zwart wit thema aan te houden.
Ga je overklokken?
Ik ga overklokken met dit systeem (eerste keer, dus tips zijn welkom, heb me er natuurlijk erg goed op ingelezen)
Wat verwacht je van ons?
Ik wil dat jullie (met name degene die al kennis met overklokken hebben) kijken naar dit systeem om me tips te geven. Misschien heb ik net een k*t moederbord gekozen wat een ramp is om over te klokken, of weten jullie een goedkopere vervanging voor een bepaald onderdeel.
Mijn overzicht:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 244,50 | € 244,50 |
| 1 | MSI Z170A KRAIT GAMING 3X | € 144,95 | € 144,95 |
| 1 | EVGA GeForce GTX 1070 SC GAMING ACX 3.0 | € 557,85 | € 557,85 |
| 1 | Fractal Design Define S - Window | € 84,95 | € 84,95 |
| 1 | NZXT Kraken X61 | € 141,07 | € 141,07 |
| 1 | Fractal Design Dynamic GP-14 White blades, 140mm | € 11,50 | € 11,50 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 77,95 | € 77,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15W | € 84,58 | € 84,58 |
| 1 | Corsair RM550x | € 91,95 | € 91,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.439,30 | |