Abit BH6 - wil een onderdeel gaan vervangen

Pagina: 1
Acties:

• Martinus_E
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Martinus_E

Suck on my Boomstick...

Topicstarter
Op een oude BH6 1.01 is een van de twee zwarte blokjes ontploft die voor de voeding verantwoordelijk zijn (te vinden tussen de slot 1 en voeding connector). Er staat opgedrukt:

PHB
45N03LT
PHm9818 C3
PHILIPPINES

Ik wil beide meteen vervangen door 2 blokjes die op nieuwere revisies (1.1 en hoger) van de BH6 te vinden zijn... die zou de Coppermine officieel ondersteunen (ook al werkte een 600E hier zonder problemen):

PHB
55N03
PHm........ meer weet ik dus niet

Ik wil dus de nummering weten die achter de PHm komt voordat ik zo'n ding kan bestellen. Het zou tof zijn als iemand met een BH6 in zijn kast kan kijken naar dit nummer :)

Never get in a discussion with an idiot, he will bring you down to his level, and beat you with experience.

Verwijderd

Mijn oude BH6 bordje heeft het ook gegeven, ook de 2 transistoren die niet meer goed werken en de 4 ernaast zittende condensatoren staan ook bol. Het volgende staat erop gedrukt (2x):

PHB
50N03LT (50 heeft waarschijnlijk iets met de maximale stroomsterkte te maken (5 A?)
PHM9840 A5 (productiedatum,jaar/week/batch)
Philippines

Verder de beste aankoop qua moederbord ooit, Cel333@416, Cel566@850, Cel1300@1600 !!