Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 31-08 08:57
Ik zoek een?
Android telefoon, een kleine en goedkope. Als reserve en om makkelijk mee te nemen als ik naar de kroeg ga ea.

Wat is je budget?
max 100 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Mag alemaal simpel zijn. Wat het wel moet doen:
- bellen
- appen/SMSen
- mail en agenda binnenhalen (liefst met outlook ap)

Wat heb je zelf al gevonden?
Wiko sunny of
Alcatel PIXI 4 (4) Dual Sim Zwart
Motorola Moto E (2015)

Gekozen wegens grootte, budget en android 6

Welke vragen heb je hier nog over?

- Wiko of alcatel?
- Andere opties (en hoe belangrijk is Android 6 tov 5.1)
- nog kleinere varianten mogelijk binnen deze specificaties?

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruw ER
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23-07 15:19
Ik heb zelf ervaring met de moto e 2015, deze heb ik dik een jaar geleden aan mijn vriendin gegeven. Prima apparaatje, kan eigenlijk alles wat elke andere smartphone kan, enkel op een lager tempo. Soms haperde hij wat als je bijvoorbeeld aan het updaten was en ondertussen een e-mail typte, maar daar bleef het dan ook wel bij.
Accuduur is zeer goed, mijn vriendin deed er 3 tot 4 dagen mee, al is ze een lichte gebruiker.

Android 5.1 of 6.0 maakt naar mijn mening weinig uit. Adoptable storage werkt enkel goed als je een hele rappe sd kaart koopt, die bijna even veel als je telefoon zal gaan kosten. Mijn schoonzusje heeft adoptable storage uitgeprobeerd met een moto g, en een sd kaart van +-25 euro, maar de telefoon kreeg het gewoonweg niet voor elkaar om sommige apps te starten, alles vertraagde, gewoon slecht.
Doze moet je je geen zorgen over maken, goedkope telefoons zoals de moto e bevatten de sensoren hiervoor toch niet.

ps

mocht je intresse hebben in een moto e, er ligt er hier al een dikke maand 1 op mijn bureau te verstoffen. pm me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
De Moto E is inderdaad moeilijk te verslaan, alternatief misschien nog de Lumia 640 (net boven de 100e) al is dat natuurlijk geen Android.

Bedenk trouwens wel dat je geen Whatsapp op twee toestellen tegelijk geactiveerd kan hebben, je zal dus telkens als je de SIM wisselt ook je Whatsapp opnieuw moeten registreren op het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 16:13
Als je echt android 6.0 wilt dan lijkt dit me een redelijke keuze.

http://www.kimovil.com/en/where-to-buy-blackview-a5

Als je met android 5.0 ook tevreden bent, dan zou ik voor onderstaande gaan.

http://www.kimovil.com/en/where-to-buy-leagoo-elite-6

[ Voor 36% gewijzigd door ivo001 op 29-06-2016 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook kijken naar chinese telefoons. Dat zijn vaak prima smartphones met goede prijs. Je kunt bijvoorbeeld op www.gearbest.com kijken.