Hoi iedereen,
Ik heb laatst mijn oude game pc meegenomen omdat hij toch maar langzaam stof aan het verzamelen was en nu zou ik hem heel graag willen ombouwen tot een degelijke gaming pc voor niet teveel geld.
Nu zit ik me al een paar dagen in te lezen over hoe dit te werk gaat en ik heb het gevoel dat ik zowat een nieuwe pc in elkaar moet sleutelen.
Dit is hoe mijn pc er op dit moment uitziet:
MOBO: Intel desktop board DG33FB (socket 775)
CPU: Intel Core2 Duo CPU E7400
GPU: Nvidia Geforce 9600 GT
4gb aan Ram en een hardeschijf van 500gb.
Wat zou de makkelijkste manier zijn om mijn pc een upgrade te geven?
Of is het slimmer om de Mobo,cpu,gpu gewoon te vervangen, en met welke onderdelen dan?
Een klein beetje hulp zou ik enorm waarderen, mijn budget is rond de 400/500 (het liefst goedkoper maarja)
Mijn doel is om een beetje degelijk Overwatch te kunnen draaien.
Alvast bedankt
Ik heb laatst mijn oude game pc meegenomen omdat hij toch maar langzaam stof aan het verzamelen was en nu zou ik hem heel graag willen ombouwen tot een degelijke gaming pc voor niet teveel geld.
Nu zit ik me al een paar dagen in te lezen over hoe dit te werk gaat en ik heb het gevoel dat ik zowat een nieuwe pc in elkaar moet sleutelen.
Dit is hoe mijn pc er op dit moment uitziet:
MOBO: Intel desktop board DG33FB (socket 775)
CPU: Intel Core2 Duo CPU E7400
GPU: Nvidia Geforce 9600 GT
4gb aan Ram en een hardeschijf van 500gb.
Wat zou de makkelijkste manier zijn om mijn pc een upgrade te geven?
Of is het slimmer om de Mobo,cpu,gpu gewoon te vervangen, en met welke onderdelen dan?
Een klein beetje hulp zou ik enorm waarderen, mijn budget is rond de 400/500 (het liefst goedkoper maarja)
Mijn doel is om een beetje degelijk Overwatch te kunnen draaien.
Alvast bedankt