Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Number51
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-04 09:54
Ik mis de rubriek "downloads" in de nieuwsbrief, is dit tijdelijk?

Alle reacties

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Ja. Downloads komen van eigenlijk maar een persoon - Bart van Klaveren. Hij is met vakantie. Wij als redactie moeten het vervolgens overpakken, maar omdat we het standaard niet doen zit het niet in ons dagelijkse ritme. Dank voor de reminder iig :)

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

arnoudwokke schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 10:46:
Ja. Downloads komen van eigenlijk maar een persoon - Bart van Klaveren. Hij is met vakantie. Wij als redactie moeten het vervolgens overpakken, maar omdat we het standaard niet doen zit het niet in ons dagelijkse ritme. Dank voor de reminder iig :)
Ik vermoedde al een dergelijk iets. :) Paar dagen geleden een meuksubmit gedaan (Plex Media Server 1.0), maar staat nog niet op de site. Misschien een extra meukposter vinden? Want het is imo wel zonde, dat het helemaal stil komt te vallen nu hij met vakantie is en wie weet wanneer hij pas terugkomt (en dat hoef ik ook niet te weten).

En als Drobanir terug is, zijn de meeste meuksubmits misschien 'te oud' om te posten.

En ja, ik wil best eventueel bijspringen... ;)

[ Voor 33% gewijzigd door CH4OS op 28-06-2016 15:39 ]

• Number51
Ok, bedankt voor de reactie, dan ga ik ook maar op vakantie ;)

• Number51
Wat jammer dat de rubriek de rubriek "downloads" in de nieuwsbrief weer ontbreekt, het is een goed bruikbare rubriek.