Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hoofdontwikkelaar van?

Pagina: 1
Acties:

• Forage
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
nieuws: Activision laat indiegame van Steam halen met dmca-request
...op Steam laat hoofdontwikkelaar David James weten...
James wordt tot drie keer toe genoemd, maar er wordt niet vermeld van welke studio hij hoofdontwikkelaar is. Beetje verwarrend om zo te lezen. Beide kan namelijk. Wanneer je aanneemt dat het de ontwikkelaar van Activision is lijkt het alsof ie nu een beetje spijt van zijn DMCA actie heeft.

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 22:43

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Indiestudio Trek Industries. Maar dat is nu toegevoegd ;)

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 12:16
Blijkbaar is er ook verwarring over de naam van de game. Zie de +3 reactie eronder (die de weg naar gr niet kon vinden en eigenlijk op +0 hoort. )

AncientProphecy in 'nieuws: Activision laat indiegame van Steam halen met dmc...

[ Voor 52% gewijzigd door Dorus op 28-06-2016 11:05 ]

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 22:43

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Dorus schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 10:24:
Blijkbaar is er ook verwarring over de naam van de game. Zie de +3 reactie eronder (die de weg naar gr niet kon vinden en eigenlijk op +0 hoort. )

AncientProphecy in 'nieuws: Activision laat indiegame van Steam halen met dmc...
Ik had hem al vrij snel na de ontdekking van verschillende mensen gewijzigd, maar niet gezien dat die reactie zo ver naar bovengekomen was (hier reageerde ik eerder: letatcest in 'nieuws: Activision laat indiegame van Steam halen met dmca-requ... )

Dank voor het melden, ik heb nogmaals hetzelfde gemeld :)

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 12:16
letatcest schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:11:
[...]

Ik had hem al vrij snel na de ontdekking van verschillende mensen gewijzigd, maar niet gezien dat die reactie zo ver naar bovengekomen was (hier reageerde ik eerder: letatcest in 'nieuws: Activision laat indiegame van Steam halen met dmca-requ... )

Dank voor het melden, ik heb nogmaals hetzelfde gemeld :)
Top. Kwam ik zelf een uurtje geleden ook achter overigens, want ik vond het vreemd dat ik het probleem iet kon terugvinden in het artikel :)

• Redneckerz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-10 17:50

Redneckerz

A place to be.

Het is enigzins opvallend dat David James, die met een zeer snelle Google opleverde dat hij eerder een ingehuurd figuur is, het verhaal voert, terwijl dat voorheen bij alle drama betreffende Orion/Spiral dit de heer David Prassel was. Deze is nu nog steeds Game Director bij Spiral.

Gezien zijn ''reputatie'' zou ik het niet raar vinden als David James gewoon Prassel zelf is.

Just my 2 cents.

EDIT: Holy ravioli, dat lijkt ook nog echt te kloppen:

http://steamcommunity.com...ons/0/458607699618897394/

''David James'' aldaar refereert naar zaken uit 2012 toen er helemaal geen David James was. David James is dus David Prassel.

[ Voor 24% gewijzigd door Redneckerz op 28-06-2016 21:52 ]

Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.

Pagina: 1