Staat automatisch reboot aan bij een BSOD? Even in safe mode booten? Welk OS draai je?
OP dit systeem staat nog geen OS, die moet namelijk op de SSD komen.
De computer blijft wel draaien tot het eerste scherm om je Windows 7 installatie te starten. maar vanaf die moment (of een één op volgende pagina daarna) reboot hij. Dit is niet het geval wanneer ik de SSD afkoppel en een nieuwe Sata schijf er op aansluit.)
Als je de hardware begin dit jaar al gekocht hebt, wat heb je er dan mee gedaan in de tussentijd? Toch niet continu laten herstarten lijkt me? Welke SSD heb je toegevoegd? Wat is er verandert waardoor je dit probleem kreeg?
In de tussentijd heeft de hardware in een schuif gelegen. uit de zon, niets met magneten in de buurt, enzovoort. De hardware zat allemaal in z'n verpakking op een veilige plaats

.
Na alle nieuwe hardware in elkaar te hebben gestoken, de computer aan te zetten, in de BIOS even rondgekeken te hebben, dan van de USB te booten, kreeg ik het Windows installatie begin scherm en kort erna rebootte de computer.
Elk onderdeel werd eens uitgewisseld (op de CPU en het MOBO na) (eveneens poorten, kabels, psu). beide RAM latjes werden apart en samen getest door Memtest86 +-4uur.
Enkel de Power Switch is aangesloten. Een reset knop is er niet op de case.
Vragen vragen vragen...
Vraag maar oplos. Want ik weet het echt niet en kon ook niets terug vinden via Google. =)
For the record: Als je 0x0000007B krijgt als BSOD dan is het de zgn INACCESSIBLE_BOOT_DEVICE en mist je installatie de benodigde storage drivers voor je SATA mode (AHCI/IDE/RAID).
Heb geen BSOD gezien.
De Firmware is reeds up to date, die moest ik niet updaten.
Wederom allen bedankt.
Verdere vragen?