Mijn vraag
Ik heb erg weinig verstand van computers en onderdelen, maar ik wil al 3 jaar een game pc maken. Het in elkaar zetten is geen probleem, want me broer gaat mij daar mee helpen, maar de onderdelen uitzoeken is wel een probleem, want daar heb ik niet heel veel verstand van. Mijn vraag is: Ik heb allemaal onderdelen bij elkaar gezocht dus passen deze bij elkaar en is dit ideaal uitgezocht? Mijn maximale uitgaven aan de pc is 1050, maar ik houd het uiteraard het liefst onder dat bedrag, want ik moet ook nog een goede toetsenbord en muis uitzoeken. De game pc moet uiteraard goede games kunnen spelen op high settings en 60 fps. Ook moet het allemaal vlekkeloos lopen en moet hij erg snel zijn. Als jullie mij zouden kunnen helpen zou dat echt fantastisch zijn. Alvast sorry voor mijn spelfouten, want ik ben zwaar dyslectisch.
Groetjes, Nikos Baatsen (16 jaar)
Relevante software en hardware die ik gebruik
-
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Dit zijn allen onderdelen die ik uitgezocht heb.
Ik heb erg weinig verstand van computers en onderdelen, maar ik wil al 3 jaar een game pc maken. Het in elkaar zetten is geen probleem, want me broer gaat mij daar mee helpen, maar de onderdelen uitzoeken is wel een probleem, want daar heb ik niet heel veel verstand van. Mijn vraag is: Ik heb allemaal onderdelen bij elkaar gezocht dus passen deze bij elkaar en is dit ideaal uitgezocht? Mijn maximale uitgaven aan de pc is 1050, maar ik houd het uiteraard het liefst onder dat bedrag, want ik moet ook nog een goede toetsenbord en muis uitzoeken. De game pc moet uiteraard goede games kunnen spelen op high settings en 60 fps. Ook moet het allemaal vlekkeloos lopen en moet hij erg snel zijn. Als jullie mij zouden kunnen helpen zou dat echt fantastisch zijn. Alvast sorry voor mijn spelfouten, want ik ben zwaar dyslectisch.
Groetjes, Nikos Baatsen (16 jaar)
Relevante software en hardware die ik gebruik
-
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Dit zijn allen onderdelen die ik uitgezocht heb.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600 Boxed | € 223,95 | € 223,95 |
| 1 | ASRock H170 Pro4/Hyper | € 115,50 | € 115,50 |
| 1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 4G | € 206,95 | € 206,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 44,95 | € 44,95 |
| 1 | Sharkoon VG4-W Rood | € 31,95 | € 31,95 |
| 1 | Silverstone Tundra TD03-LITE | € 70,05 | € 70,05 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 58,95 | € 58,95 |
| 1 | Corsair VS550 | € 49,90 | € 49,90 |
| 1 | Intenso Top 256GB | € 60,- | € 60,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 862,20 | |