Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankyy
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
The king is dead, long live the king.

Ja... Vandaag gebeurde het.... Ik weet het nog goed.. Ik haalde je op bij Azerty.. Alweer bijna 6 jaar geleden... RIP HD 6870.

Maar goed, deze kaart dus ooit aangeschaft op advies van een Tweaker. Nooit spijt van gehad en altijd plezier van gehad. Ik ben me niet zo goed in de desktop hardware thuis, dus weet ook niet wat ik nieuw zou moeten kopen. Geef mij maar een server, SAN etc, dan kan ik je alles er over vertellen.

Ik zoek eigenlijk iets soortgelijks, de spellen die ik speel voldeden altijd met de videokaart en kon er ook nooit om klagen. Wil er eigenlijk ook niet heel veel geld aan uit geven. Pak hem beet maximaal 200 euro.

Zelf al een beetje rondgekeken, weet nog dat de 960 kaarten van MSI zo in het nieuws waren, daarbij was deze videokaart ook een MSI dus op basis daarvan een beetje rondgekeken. Zo kwam ik uit op de volgende kaarten:

pricewatch: MSI GeForce GTX 960 GAMING 2G
pricewatch: MSI GeForce GTX N750 Ti 2GB GAMING

Kan alleen geen keus maken, plus, zijn de voorbeelden die ik heb uitgezocht wel de goede keus?

Randinformatie:
600 watt voeding
I5 750

Mijn dank! _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mccAin
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:13
Even afwachten deze week: AMD RX480 + RX470 gaan dan uitkomen rond jouw zoekprijs. Als je naar het AMD topic gaat hier (kan even niet linken, ik doe dit mobiel) kan je je alvast wat inlezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Sowieso geen 750; die is zoveeel "trager" dan de 960. Vergeet even niet dat je voor een paar tientjes meer (dus rond de 200 Euro) ook al een 4GB GTX960 kan vinden.

Verder komen de komende weken er meerdere kaarten uit; waarschijnlijk sneller, goedkoper en net zo zuinig als de 960 dus dan heb je ff het nieuwste van het nieuwste tegen een mooi prijsje :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als een HD 6870 voor jou voldoende is zou je 2e hands kunnen kijken naar een HD 7790/7850/7870. Dan ben je voor €40 - €70,- klaar. Ik heb hier eventueel ook nog een pricewatch: XFX HD 6870 1024 MB DDR5 DisplayPort te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankyy
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
mccAin schreef op maandag 27 juni 2016 @ 21:55:
Even afwachten deze week: AMD RX480 + RX470 gaan dan uitkomen rond jouw zoekprijs. Als je naar het AMD topic gaat hier (kan even niet linken, ik doe dit mobiel) kan je je alvast wat inlezen!
Bedankt, dat is een goede tip, ik ga even afwachten!