Over twee en halve week is het weer zo ver en begint mijn vakantie. Nu ga ik dit jaar wederom op de fiets op vakantie, waarbij de bestemming niet zo heel belangrijk is, maar meer de reis zelf. Dit jaar gaan we richting Florance fietsen (tenminste vanuit daar vertrekt de trein terug) via de "Reitsma route richting Rome".
Nu heb ik al wel een keer eerder een lange tocht gefietst, zo hebben we 2 jaar geleden een groot gedeelte van "de groene weg" gefietst, maar ben toch benieuwd of er hier meer mensen zo gek zijn en wat must have's zijn om mee te nemen of andere tips?
Wij gaan met volledige bepakking en overnachten op campings, er zal ook geen volgauto of iets dergelijks zijn.
Nu heb ik al wel een keer eerder een lange tocht gefietst, zo hebben we 2 jaar geleden een groot gedeelte van "de groene weg" gefietst, maar ben toch benieuwd of er hier meer mensen zo gek zijn en wat must have's zijn om mee te nemen of andere tips?
Wij gaan met volledige bepakking en overnachten op campings, er zal ook geen volgauto of iets dergelijks zijn.
De hierboven gemaakte typ- en/of spelfouten zijn mijn handelsmerk