Veel webwinkels zijn nogal karig in het verschaffen van product informatie en hoewel bij specificaties op Tweakers zelf al vaak het antwoord te vinden is, gebruik ik vaak webwinkels als Alternate die wel uitgebreide info verstrekken om iets op te zoeken of te veerrivieren. Even snel kijken hoeveel een videokaart verbruikt en wat voor stekkers je er voor nodig hebt b.v. Dit ontbreekt bij verreweg de meeste anderen.
Nu lees ik bij Verdienmodellen Tweakers: Iedere keer dat een bezoeker via de Pricewatch doorklikt naar een webwinkel, verdienen we geld.
Komt het er dan op neer dat een Webwinkel als Alternate die product info op de site wel op orde hebben er op deze manier dus dubbel voor betalen? Dus om hun site op orde te houden en vanwege de doorkliks?
Nu lees ik bij Verdienmodellen Tweakers: Iedere keer dat een bezoeker via de Pricewatch doorklikt naar een webwinkel, verdienen we geld.
Komt het er dan op neer dat een Webwinkel als Alternate die product info op de site wel op orde hebben er op deze manier dus dubbel voor betalen? Dus om hun site op orde te houden en vanwege de doorkliks?